- Algemene beoordeling
- 4,00 ster(ren)
- Intiem
- 3,00 ster(ren)
- Pijpen
- 4,00 ster(ren)
- Zoenen
- 5,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 5,00 ster(ren)
- Extra's
- Klaarkomen op lichaam
- Pijpen zonder condoom
- Gesproken taal
- Engels
- Roker
- Ja
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Duur van bezoek
- 60 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/5719755-mayara
- Totale kosten (in euro)
- 200
Stuurde een bericht via whatsapp en kon snel langskomen. Algemene communicatie ging soepel en kon terecht in haar appartment. Parkeren was makkelijk en kon simpel en snel haar appartment in. Zodra ik boven kwam, haalde ze me op in de hal in haar pyjama en konde we meteen naar haar studio lopen.
De fotos zijn enigzins misleidend, ze ziet er beter uit op de fotos. Iets meer rondingen.
Na het financiele aspect, hebben we eventjes bijgekletst maar het duurde me allemaal even te lang. Uiteindelijk op bed plaats genomen en begon ze direct met pzc. Haar skills zijn aanwezig, en het geheel was heerlijk. Na het PZC zijn we wat gaan knuffelen en zoenen, wat ze heel gretig deed.
Uiteindelijk tijdens de daad, was het soms een beetje moelijk. Soms een niet al te aangename geur, vooral door het wietgebruik van haar. Vond dat wel jammer, het was geen vieze meid, maar de rookgeur was mij gewoon te veel.
Overall, superlieve meid die graag meedoet. Het roken was wel minder.
De fotos zijn enigzins misleidend, ze ziet er beter uit op de fotos. Iets meer rondingen.
Na het financiele aspect, hebben we eventjes bijgekletst maar het duurde me allemaal even te lang. Uiteindelijk op bed plaats genomen en begon ze direct met pzc. Haar skills zijn aanwezig, en het geheel was heerlijk. Na het PZC zijn we wat gaan knuffelen en zoenen, wat ze heel gretig deed.
Uiteindelijk tijdens de daad, was het soms een beetje moelijk. Soms een niet al te aangename geur, vooral door het wietgebruik van haar. Vond dat wel jammer, het was geen vieze meid, maar de rookgeur was mij gewoon te veel.
Overall, superlieve meid die graag meedoet. Het roken was wel minder.
Laatst bewerkt: