Recensie Maylin, Amstelveen(voorheen Leiden, Rotterdam ) 3,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lament

Moderator
Forumleiding
432
06/12/21
778
82
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/leiden/5276516-maylin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een onverwacht genoegen was Maylin! De foto's hadden net zo goed van een ander kunnen zijn, maar het feit dat ze direct instemde toen ik vroeg om een videocheck was een goed teken. De plaatjes zijn 100% accuraat en zouden vandaag gemaakt kunnen zijn, zonder enig filter. Sterker nog, aan de achtergrond te zien zou dat zomaar daadwerkelijk het geval kunnen zijn.
Het appartement waarin ze ontvangt is keurig en ligt midden in de stad. Ze vertoeft daar met twee collega's, die zonder enige schroom door de woonkamer slenteren. Ik kan daar altijd wel om gniffelen, al zijn er ook mensen die daar wellicht wat opgelaten van worden.
Anyway, de vrouw van de videocheck deed de deur open en zag er aanzienlijk fraaier uit dan tijdens de call ("ik kwam toen net uit mijn bed"). Waar ik stiekem al op hoopte bleek waarheid: ze is gezegend met een uitzonderlijk fraai stel borsten, waar geen siliconen aan te pas gekomen zijn. Maylin vertelde - ze spreekt uistekend Engels - dat ze Roemeens is en doorgaans in Duitsland vertoeft, maar nu voor een korte tijd in NL, om dat eens te proberen. Als de zaken goed lopen, blijft ze misschien langer hangen of komt nog eens terug. Laten we het hopen, want er valt serieus plezier aan haar te beleven.
Pijpen was gulzig en tot aan de wortel naar binnen, zoals ik niet al te vaak mag ervaren. Ik zag dat niet direct aankomen, met name omdat de eerste minuten een tikje terughoudend waren. Maar dat was een verkeerde inschatting, ze weet er pap van. Ook het neuken was gewoon uitmuntend, ze kreunt en puft zonder dat het een toneelspel is (lijkt). In doggy masseert ze je ballen en vraagt om nog niet klaar te komen en door te stoten. Een breed scala aan standjes is voorbij gekomen, om uiteindelijk af te mogen ronden met nog een sessie geile pijperij. Niet in haar mond graag, maar dat is vrijwel onmogelijk eigenlijk.
Ik had hier met liefde 150 voor betaald en nog een ronde begonnen, was het niet dat ik daar geen tijd voor had en vooraf niet had verwacht zo'n positieve ervaring te hebben. Hopelijk blijft ze nog enige tijd in het koude kikkerlandje, dit is de moeite waard.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5276516-maylin
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Naar aanleiding van de review van lament had ik hogere verwachtingen....
Helaas de foto's zijn iets mooier dan de dame
Is niet lelijk grote borsten maar overduidelijk nep duidelijk te voelen ... Harde bal en duidelijk als ze gebukt staat harde bal die aan de zijkant uitsteekt en eronder hangt dan een beetje te bungelen
Maar als staat zien ze er wel goed uit
Verder tongzoenen .... Een beetje het topje draaien thats it .. 0 gfe
Pijpen probeert wel diep, in het begin lukte het haar maar ze had nog niet door dat ie nog doorgroeide haha toen lukte het haar niet meer helemaal maar probeert wel incl kokhalzen helaas wel kort maar wel goed

Daad zelf vraagt wat je lekker vind de k dat alle standjes die je kan bedenken ze wel wilt doen mits mogelijk
Al met al wel een voldoende maar niet genoeg om terug te gaan
 
Dame is nu in Amstelveen.

Ik vraag me af of bovenstaand reviews wel over dezelfde dames gaan. Vooral het stukje over de borsten van natuurlijk naar overduidelijk silicone en hard lijkt nogal een verschil.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C (fake)
Lichaamsbouw
Mollig
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben er geweest, te vermijden. Geen goed gevoel bij. Ze kan heel goed, enorm goed pijpen maar ik was duidelijk iemand die ze er tussen bij nam en het moest allemaal heel snel gebeuren. Ze vertelde me dat ze over een paar dagen terug naar duitsland ging dus ik vermoed zo veel mogelijk klanten aan de lopende band te willen nemen voor extra geld. Geen feeling. Ze vroeg ook of ik met de auto was en uit welk land, vond het maar raar, nummerplaat laten noteren door iemand?? Moet ik me zorgen maken?

Die borsten zijn trouwens fake (litteken onderaan) maar voelen wel goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan