Recensie Maylin, House of Dreams, Amersfoort 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

reeskees

Stamgast
Forumpionier
466
30/06/21
678
32
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.privehuishod.nl/maylin/
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Een paar weken geleden weer eens bij Maylin geweest. Dat was inmiddels een tijd geleden. Gelukkig kende die kleine Thaise mij nog en hoefde ik niet te vertellen hoe ik het hebben wilde.

Tijdens het vollopen van het bad deed Maylin eerst het overbodige schoonmaakwerk en wilde ze proeven wat ze al een tijd gemist had. Terwijl ze op de bank zat wenkte ze mij en voor ik het wist had zij mijn pik al gepakt en in haar mond gestopt.

Daarna even lekker ontspannend in bad waar het heerlijk voelt hoe Maylin met water en badschuim over je hele lichaam gaat. Na het afdrogen snel het bed gezocht want mijn pik kreeg ik niet meer slap, die moest echt aan het werk. Na een paar standjes en het nodige pijp en trekwerk moest ik mij overgeven aan gevoelens die niet meer te onderdrukken waren, dat resulteerde tot een heerlijke zaadlozing. Mijn conclusie is dat Maylin het nog niet verleerd is. Of ik haar hierdoor vaker ga bezoeken dat denk ik niet. Misschien was het wel zo goed omdat ik een tijd niet bij haar geweest was maar er loopt te veel ander lekkers rond wat ik ook wel wil uitproberen. In ieder geval weet ik dat ik bij Maylin terecht kan als ik wat mindere ervaringen achter de rug heb, die kans is bij haar gelukkig erg klein.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan