Maze/Bo-Anne Barendrecht SJ

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

lepatron

Vaste klant
101
24/03/22
86
2
heb contact gemaakt met Maze van SJ


prijzen van haar zijn:
€175 p/u
extra
pzc €50
cim €35
deepthrooat €50
reiskosten €25

dat is dan wel een duur uur €335

ze wil wel komen naar mij 10 kilometer verder dan haar woonplaats maar mooet wel €25 eerst overmaken.
dit wilde ik niet, maar wel foto of filmpje van straatnaambord poststuk en open huisdeur met nr.

hierna is contact verbroken dus denk dat dit meer om de reiskosten gaat dan om de date.
 
*Ik vraag reiskosten vooraf te betalen via tikkie om de afspraak vast tezetten. Zeg jij netjes van tevoren af krijg je deze natuurlijk weer terug.
Ik snap dat veel van jullie hiermee voorzichtig zijn ivb met fakers, maar helaas hebben wij dames ook last van fakers en rijden wij vaak voor niks 😭 reiskosten zijn afhankelijk van waar ik heen moet komen.

Misschien de moeite waard om te kijken, aan reiskosten in de directe omgeving kun je geen buil vallen.
Met een tikkie geeft ze ook haar bankgegevens bloot.
 
*Ik vraag reiskosten vooraf te betalen via tikkie om de afspraak vast tezetten. Zeg jij netjes van tevoren af krijg je deze natuurlijk weer terug.
Ik snap dat veel van jullie hiermee voorzichtig zijn ivb met fakers, maar helaas hebben wij dames ook last van fakers en rijden wij vaak voor niks 😭 reiskosten zijn afhankelijk van waar ik heen moet komen.

Misschien de moeite waard om te kijken, aan reiskosten in de directe omgeving kun je geen buil vallen.
Met een tikkie geeft ze ook haar bankgegevens bloot.
Word vaak iemand voor gebruikt om bankgegevens te laten gebruiken
 
Meestal maar niet altijd
Maze ken ik al heel lang en komt regelmatig langs bij mij. Ik betaal altijd netjes de reiskosten vooraf en ze komt altijd netjes. 1 x heeft ze afgezegt en toen zei ze meteen stuur me tikkie voor je reiskosten.
Ze is een leuke nederlandse dame die netjes aan de afspraken houd. Al is ze vaak wel ietsje telaat 10 a 15 minuten.
 
Maze is een eerlijke hollandse dame hoor die altijd aan de afspraken houd met mij.
Ik ken haar al een paar jaar van de prive huizen karins home & maison monty. Onder de namen bo-anne en maze. Ik kan haar zeker aanraden en anders kan je altijd langs rijswijk gaan waar ze regelmatig is. Persoonlijk vind ik het beter haar bij mij uit tenodigen. Dan gaan alle euro's in haar eigen zak. Maar soms komt het ons niet uit dus dan ga ik langs bij mm waar ze me ook al kennis heeft laten maken met een paar van haar vriendinnen.

Deze dame komt trouwens niet uit barendrecht maar heeft die als werk gebied staan.
 
Maze is een eerlijke hollandse dame hoor die altijd aan de afspraken houd met mij.
Ik ken haar al een paar jaar van de prive huizen karins home & maison monty. Onder de namen bo-anne en maze. Ik kan haar zeker aanraden en anders kan je altijd langs rijswijk gaan waar ze regelmatig is. Persoonlijk vind ik het beter haar bij mij uit tenodigen. Dan gaan alle euro's in haar eigen zak. Maar soms komt het ons niet uit dus dan ga ik langs bij mm waar ze me ook al kennis heeft laten maken met een paar van haar vriendinnen.

Deze dame komt trouwens niet uit barendrecht maar heeft die als werk gebied staan.
Ik kan dit bevestigen
Ze is zeker een zeer eerlijke dame en een genot om mee tedate.
Ze is nu ook in amersfoort prive tevinden.
Haar prive bij mij thuis vind ik ook zeker beter dan in 1 van de huizen waar ze werkt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan