Algemeen Maze, Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Fondler

Wandelaar
83
11/05/22
56
1
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik dacht, ik voeg basisgegevens over de Sauna Maze in Den Haag toe, misschien dat iemand ervaringen kan/wil delen.

Website: https://maze.nl/den-haag/ (er is er ook een in Groningen).
Adres: Herengracht 50A Den Haag
Telefoon: 070 – 345 0510
Entree: € 9,-
Ma - za 11:00 - 23:00
Zo 12.00 - 23:00

Mijn interesse gaat uit naar of er regelmatig vrouwen aanwezig zijn. @Janwandelaar schrijft dat er een hetrozaal is, maar @geilehenkie070 schreef dat er weinig man vrouw actie is.
Deze club is heel erg gay. Je kunt beter naar Gewoon in Roosendaal.
 
Is inderdaad meer gay gericht al komen er ook wel eens stelletjes en zijn travestiedames als ik er kennelijk vrij geliefd (zie hun forum waar mensen hun komst regelmatig van te voren aankondigen en de beheerder ook altijd life laat weten dat er net een stel of tv dame is gearriveerd). Sommige themadagen/avonden zijn alleen toegankelijk voor heren (zie agenda). Ben een paar keer in vestiging Den Haag geweest en had als tv dame redelijk wat aanloop. Ik meen 2 kleine filmzalen (gay en hetero) en veel cabinetjes (al dan niet met ligbank/tv of gloryholes) verdeeld over meerdere gangen. Allemaal vrij donker. Is overigens geen sauna maar een cruise labyrint (maze).

Voor forum, druk op maze logo en dan op "maze2day". Daarna kiezen tussen Groningen of Den Haag. Je moet er wel een account voor aanmaken.
 
Laatst bewerkt:
...Meerdere stellen zijn er zelfs geweest deze avond volgens het forum. Zelf kon ik me thuis niet losmaken, dat komt later nog wel. Maar als iemand dit leest en er was, zou leuk zijn om te vernemen hoe het was. ;-)
 
...Meerdere stellen zijn er zelfs geweest deze avond volgens het forum. Zelf kon ik me thuis niet losmaken, dat komt later nog wel. Maar als iemand dit leest en er was, zou leuk zijn om te vernemen hoe het was. ;-)
Zou best kunnen. Stellen vragen op dat soort fora vaak of (of wanneer) er ook andere stellen zijn, dus de aankondigde komst van een stel trekt potentieel ook anderen stellen aan.
 
Het aankondigen van stellen is helaas (uit ervaring) een lokkertje zodat er meer mannen op af komen.
Mannen betelen eenmaal entree.
Ben er meerdere keren geweest.

Het is alleen jammer dat ze misbruik maken van een forum om mannen te lokken.
Paar keer geweest dat er op forum geschreven was dat er stellen aanwezig waren.
Alleen blijkbaar geen stel aanwezig.
Ben er zelfs een keer geweest dat er aangekondigd was dat er 5 stellen binnen waren. (7 minuten na de aankondiging en ja, was er al op weg naar toe).
Was alleen maar 1 stel en die waren denk vrij onbekend met een sexbios gezien hoe ze rond liepen en toch wel geschrokken keken (of dat kwam door het zien van hoeveel mannen er toen waren)

Hierover ook 2x een klacht bij de toonbank achter gelaten, dat het jammer is dat ze helaas het forum misbruiken om in mijn ogen betaalde mannen binnen te krijgen. Ze lachen hier alleen maar om.

Heb er ook wel eens stellen gezien. Alleen die hadden dan meer aandacht voor elkaar en genoten meer van hoe de mannen naar ze keken als ze bezig waren (hun goed recht).

Ik zelf ga hier voorlopig niet meer heen
 
Ik vind 9 euro voor kans op actie wel prima als je het vergelijkt met de prijs voor een dvp met gegarandeerd actie. :)
Het is ook maar net wat je zoekt, ik ben meer van het exhibitionisme i.p.v. actie, dus vind het al snel leuk en spannend. (Denk ik, ik moet nog altijd eens naar zo'n bios...)
 
Bij maze den haag kom je in een kleine labyrint terecht. Ik ben er zelf weleens geweest. Hier komen meer bezoekers voor man man contact. Gelukkig ook andere bezoekers waar ik plezier mee had. Laatste keer waren er 2 volle dames die plezier hadden met andere pikken. En er komen ook tgirls. Niet dagelijks maar wel met regelmaat. Ze hebben thema dagen w.o. tgirl night. Ik vind het een prima tent, beter dan lipstick die daarvoor zat.
 
Het aankondigen van stellen is helaas (uit ervaring) een lokkertje zodat er meer mannen op af komen.
Mannen betelen eenmaal entree.
Ben er meerdere keren geweest.

Het is alleen jammer dat ze misbruik maken van een forum om mannen te lokken.
Paar keer geweest dat er op forum geschreven was dat er stellen aanwezig waren.
Alleen blijkbaar geen stel aanwezig.
Ben er zelfs een keer geweest dat er aangekondigd was dat er 5 stellen binnen waren. (7 minuten na de aankondiging en ja, was er al op weg naar toe).
Was alleen maar 1 stel en die waren denk vrij onbekend met een sexbios gezien hoe ze rond liepen en toch wel geschrokken keken (of dat kwam door het zien van hoeveel mannen er toen waren)

Hierover ook 2x een klacht bij de toonbank achter gelaten, dat het jammer is dat ze helaas het forum misbruiken om in mijn ogen betaalde mannen binnen te krijgen. Ze lachen hier alleen maar om.

Heb er ook wel eens stellen gezien. Alleen die hadden dan meer aandacht voor elkaar en genoten meer van hoe de mannen naar ze keken als ze bezig waren (hun goed recht).

Ik zelf ga hier voorlopig niet meer heen

Daar kan ik mij ook wel bij aansluiten. Veel lokkertjes op het forum, terwijl ze er niet zijn.
 
Daar kan ik mij ook wel bij aansluiten. Veel lokkertjes op het forum, terwijl ze er niet zijn.
Op hun eigen forum zag ik ooit meerdere mannen klagen dat een beloofd stel er niet zou zijn, terwijl ze er wel degelijk rondliep. Dat kan dus ook. Maar het was 1 grote darkroom die dag en dat stel dook de ene na de andere gloryhole in, verwachtte dan direct resultaat en switschtte voor je pap kon zeggen (of leveren) al weer van hok om te kijken of het daar wel storm liep. Waren dus steeds maar een paar seconden onder de mensen in een pikdonkere gang en vrijwel niemand had ze in de gaten.

Mijn komst (als travestiedame) wordt ook altijd door ze opgetekend en heb hooguit de indruk dat ze iets vlotter zijn met noteren dat ik ben gearriveerd dan met melden dat ik weer ben vertrokken.

Denk eerlijk gezegd dat het wel mee valt met die valse meldingen maar dat stellen deels onzichtbaar in een hokje zitten, deels al weer snel vertrekken.
 
Denk eerlijk gezegd dat het wel mee valt met die valse meldingen maar dat stellen deels onzichtbaar in een hokje zitten, deels al weer snel vertrekken.

Ik denk dus van niet. Heb het zelf ook ervaren en het was niet zo donker dat je niet kon zien wie er waren. Hokjes waren ook niet gesloten. En als je wat rondloopt kom je ze sws wel tegen dan. En dat gebeurde niet.

Maze Groningen is niet zo groot. Ik weet niet hoe dat bij DH is.
 
Maze den haag is kleiner dan Groningen. Landelijk gezien een nadeel, maar in vergelijking wat den haag te bieden heeft de beste tent. Ze hebben in de stad 1 serieuze concurrent. Maze probeert de sfeer in Groningen naar den haag over te brengen. Voor de maze den haag heb ik een tip en dat is die geblondeerde Indische gozer er uit trappen. Die gozer kan zijn poten niet thuishouden van de mannelijke bezoekers en zo ga je niet met de bezoekers om.

Over het forum klopt het een beetje mbt aankondigingen. Maar dat zijn van die nepperts die hun komst aankondigen of kik adressen verzamelen. De maze kondigt actief aan als er een stel / tgirl/ vrouw binnen is. Ik heb het idee dat ze dit zonder overleg doen en met vluchters is dat niet handig. Ik geloof niet dat ze dit verzinnen.


Maze Groningen heeft mijn voorkeur omdat het groter is en ruimtes zijn waar ff kan zitten. Maze den haag is een kleinere variant, met een verdieping erbij kan het regionaal begrip worden, nu de moodsbar Rotterdam een paar jaar definitief gesloten is.

Cumgiver
 
Ondertussen een paar keer geweest. Teruglezend hier heb ikzelf nog maar een keer een stel gezien en een TV, waar erg veel van de mannen naartoe trekken. Ging er zelf voor man-man contact, en ben steeds redelijk aan mijn trekken gekomen :)

Niet al te groot en best donker, maar zodra de ogen gewend zijn echt geen verkeerde plek.
 
Eind vorig jaar moest ik in Den Haag zijn en ben ik hier voor het eerst geweest. Er zijn kluisjes beschikbaar voor jas/tas of nog meer kledingstukken. Aan het begin heb je 2 filmzalen met homo- en heterofilms. Een paar mannen zaten daar met zichzelf te spelen, de films zelf waren op dat moment weinig opwindend. Als je doorloopt is achteraan het labyrint waar het in sommige hokjes aardedonker is. Hier heb ik diverse geile contacten gehad. Ik had mezelf uitgekleed en zat naakt te wachten op een bankje dat daar staat. Vervolgens lekker betast worden door geile kerels, pijpen en trekken in het pikkedonker.

Later op de middag kwam er zelfs een mooie trans in een bikini. Met haar heb ik ook lekker gespeeld in die grotere speelruimte waar het ook iets lichter is, terwijl om ons heen kerels met hun pik in hun hand stonden toe kijken. Die trans vond het geil als je klaar kwam in haar bikinibroekje en dat heeft ze geweten. Na 6 of 7 ladingen stroomde het zaad langs haar benen. Als ik weer eens in de buurt van Den Haag ben ga ik zeker weer eens langs.
 
Gisteren was ik er geweest en het was voor niet gay bezoekers best leuk. Mijn favoriete tgirl was er ook lekker een paar uur in een hokkie los gegaan. In de avond kwam nog een poezige jonge dame dook het hokkie in op de hoek. Was het wachten waard toen ik het hokkie daarnaast in kon. Stak mijn tong uit en begon me tongen en zei das anders dan je lul. Wil je eerst goed nat beffen en dat mocht. Ze fluisterde me ben benieuwd hoe hard je pik geworden is. Die kreeg ze door het gloryhole gat, die dubbel zoveel safeplay genot kreeg. Ze fluisterde wel ik wil hem in mijn jonge kutje voelen spuiten en de condoom eraf doen. Mja dat gloryhole neuken is nie echt mijn ding maar wel lekker genoten.

Hou maze2day.nl in de gaten en be there on the right time and place😉

CG
 
begin maart op woensdag opnieuw bij The Maze Den Haag geweest. Dat werd een lekkere middag. Eerst warm gedraaid in de homofilmzaal. Een vent had wel een oogje op me. Eerst een handje op mijn been en toen vroeg hij of ik naakt bij hem op schoot wilde zitten, zodat hij overal goed kon voelen. Dat leek mij ook wel geil dus kleren uitgetrokken en me lekker laten betasten en in mijn billen laten knijpen. Na een tijdje kwam een 2e kerel voor me staan om gepijpt te worden wat ik natuurlijk deed. De man bij wie ik op schoot zat hield het niet langer en spoot zich leeg. Tijd om het labyrinth in te gaan. Daar nog lekker op mijn knietjes in het donker een aantal mannen verwend totdat er een travootje binnen kwam wandelen. Lekkere tietjes en een klein slipje aan. Al gauw nam zij het pijpwerk over en ik ben in haar mondje klaargekomen. Al met al een lekker middagje.
 
Nu aantal keren maze in Den Haag bezocht. Daar komt zo nu en dan een echte amateur slet die zich ook echt zo aankondigd. Als je fan bent van cumdump sessies is dit wel iets wat fantastisch is. Zie dat ze as woensdag weer van de partij is. Ze geniet er echt van om door zoveel mogelijk mannen geneukt te worden. En slaat niemand over.

 
Nu aantal keren maze in Den Haag bezocht. Daar komt zo nu en dan een echte amateur slet die zich ook echt zo aankondigd. Als je fan bent van cumdump sessies is dit wel iets wat fantastisch is. Zie dat ze as woensdag weer van de partij is. Ze geniet er echt van om door zoveel mogelijk mannen geneukt te worden. En slaat niemand over.

Ik zag dit bericht ook op sexjobs.
Dacht eerlijk gezegd dat het fake was.
Maarrrr jij hebt ervaring met haar zo te lezen?
Woensdag ben ik hee toevallig in DenHaag. Een mooie gelegenheid om te gaan buurten.
De sexbios lijkt verder vooral gays aan te trekken, klopt dit?
Niets tegen gays uiteraard.
Ben zelf hetero en ziet er niet op te wachten om betast te worden door mannen haha
 
Op het nzcforum.be staan Alleen maar laaiend enthousiaste berichten/recensies over deze dame die zich " sub-slut " noemt.

Op de homepage in de rubriek "stel jezelf even voor" introduceert de dame zich in het topic - Submissive sletje-


De mooie verhalen/reacties (ook van de dame) vindt je door te scrollen op de homepage naar Nederland , klik op Zuid-Holland en dan naar gangbangs . Nu vind je het topic "Sexbios cumpdump in Maze" en heb je 9 pagina's leesvoer.

Wel eerst aanmelden als lid (op dezelfde wijze als hier op GR) , anders onmogelijk om iets te lezen.......


Feest vindt plaats woensdag a.s. om 13 uur.
 
Dit is haar advertentie tekst. Begrijp dat de advertentie van sexjobs is gehaald vanwege de vele spam. Maar op nzcforum.com gewoon wel actief. En voor de liefhebbers ook op kik.


As woensdag 27-03 vanaf 13:00
Ben ik weer ongeremd vol te spuiten door liefst zoveel mogelijk mannen.
In Sexbios Maze in Den Haag.
De laatste cumdump was weer heerlijk en jullie wisten mij weer helemaal af te vullen met dikke ladingen sperma. Het is een echte cumdump.
Dus liefste de ene an de andere lading wil ik in me voelen pompen.
Dit is echt mijn kick.

Heb dus verder ook geen commerciële bedoelingen.
Je betaald alleen de entree voor de sexbios.

Voor de mannen die mij nog niet kennen.
Ik ben een 34 jarige zaadslet die zich compleet en non stop laat gebruiken ik maak geen onderscheid in leeftijd enz. Iedereen die wil kan zijn lading in mij dumpen. En lig dan ook klaar met mijn benen wijd open en stripperheels omhoog.

Je kan mijn vorige avonturen terug lezen op NZC forum waar de mannen uitgebreid verslag doen van mijn vorige cumdump sessies.

Dus hopelijk tot woensdag 27-03
Van 13:00 tot 15:00

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Dit is haar advertentie tekst. Begrijp dat de advertentie van sexjobs is gehaald vanwege de vele spam. Maar op nzcforum.com gewoon wel actief. En voor de liefhebbers ook op kik.


As woensdag 27-03 vanaf 13:00
Ben ik weer ongeremd vol te spuiten door liefst zoveel mogelijk mannen.
In Sexbios Maze in Den Haag.
De laatste cumdump was weer heerlijk en jullie wisten mij weer helemaal af te vullen met dikke ladingen sperma. Het is een echte cumdump.
Dus liefste de ene an de andere lading wil ik in me voelen pompen.
Dit is echt mijn kick.

Heb dus verder ook geen commerciële bedoelingen.
Je betaald alleen de entree voor de sexbios.

Voor de mannen die mij nog niet kennen.
Ik ben een 34 jarige zaadslet die zich compleet en non stop laat gebruiken ik maak geen onderscheid in leeftijd enz. Iedereen die wil kan zijn lading in mij dumpen. En lig dan ook klaar met mijn benen wijd open en stripperheels omhoog.

Je kan mijn vorige avonturen terug lezen op NZC forum waar de mannen uitgebreid verslag doen van mijn vorige cumdump sessies.

Dus hopelijk tot woensdag 27-03
Van 13:00 tot 15:00

Ben gisteren toch even gaan kijken.
Man man man… sub slut is wel next level.
Maze was verder voor een hetero man een tikkeltje ongemakkelijk. Toch wat gay Guys die hun handjes niet helemaal thuis konden houden.
Maar dat woog absoluut niet op tegen het vuurwerk nadat sub slut en haar man waren gearriveerd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan