Meesteres carotrixx, Sint-Denijs-Westrem

Shumy

Newbie
24 jun 2022
4
1
Heb deze meesteres reeds bezocht. Is geen trans maar een echte dame.
Goed ingerichte zolderkamer in een nog te verbouwen woning.
De sessie met haar is zeker niet slecht, luistert naar je wensen. Na de sessie nodigde ze mij uit om een koffie te drinken, daar hebben we zeker nog een uur gepraat. Een aanrader, ik ga zeker nog terug.

• Leuk
Waarderingen: Glock

slaaf3s

Newbie
22 aug 2022
1
1
Is idd een echte dame én sadiste. Mooie kamer. Houdt rekening met je limieten en kijkt niet op een minuut : integendeel ! Had er een zeer aangenameen gevarieerde sessie mee. Ik ga zeker nog terug want ik ik vind ze een echte aanrader ! OOk voor en na de sessie nog aangename gesprekken gehad.

• Leuk
Waarderingen: Glock

gecko9397

Newbie
4 sep 2022
1
0
Het is wel degelijk een transvrouw, dat staat duidelijk op haar fetlife profiel. Als ik me goed herinner gaf ze dat vroeger ook aan in haar advertenties, maar dat zal ze nu wel achterwege laten om meer klanten te scoren.

Hanslu

Wandelaar
Oudgediende
15 jul 2021
32
39
Het is wel degelijk een transvrouw, dat staat duidelijk op haar fetlife profiel. Als ik me goed herinner gaf ze dat vroeger ook aan in haar advertenties, maar dat zal ze nu wel achterwege laten om meer klanten te scoren.
Ik zal niet beweren dat het geen transvrouw is, maar op dit moment blijkt dat uit niets van wat in haar profielen staat - ook niet uit haar fetlife profiel.

De Zeeuw

Newbie
22 sep 2022
3
2
Ze heeft dit jaar maandelijks een eigen BDSM avondje gehad in Den Biechtstoel in Waasmunster. Daar heb ik haar in actie gezien. Maar ze staat nu niet meer op de agenda.