daandeknecht
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Intiem
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 1,00 ster(ren)
- Zoenen
- 1,00 ster(ren)
- Massage met hoogtepunt
- 1,00 ster(ren)
- BDSM spel
- 1,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Kontlikken bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Tongzoenen
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij klant
- 2,00 ster(ren)
- Prostaat massage bij klant
- 1,00 ster(ren)
- Anaal bij sekswerker
- 1,00 ster(ren)
- Highclass companion
- 1,00 ster(ren)
- Gesproken taal
- Spaans
- Roker
- Nee
- Algehele Hygiëne
- Onvoldoende
- Origine
- Zuid-Amerikaans
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- B
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Penislengte
- 15
- Lichaamsbouw
- Mollig
- Duur van bezoek
- 20 minuten
- Dag
- Woensdag
- Link naar advertentie
- https://www.kinky.nl/advertenties/2297503-michelle-ts#overview
- Totale kosten (in euro)
- 100
Tja ben altijd een goedgelovige die snel de plaatjes gelooft maar na meerdere vrage over deze ts toch maar mijn onderzoekschoenen aangetrokken. Huis makkelijk te vinden gooide sleutel naar beneden zodat ik de deur open kon doen lol. Eenmaal binnen was eigenlijk alles van de fotos wel gelogen inclusief de lengte. Tieten van cup dubbel D naar werkelijk cup b. Penis van 26 cm naar denk ik 15cm!!! Anus zo hard als een steen. Enige wat wel groot aan haar lichaam was, was haar buik ook dit was allemaal weggeshopt. Had van de voren voor 1 uur afgesproke maar eenmaal binnen teruggedrongen naar half uur en onderhandeld naar 100 eu. Spreekt geen woord engels. Hygiene was matig penis stonk naar balzweet zijn we allemaal wel mee bekend. Dus pijpen had ik weinig zin in, sex was ok maja was met 15 min wel klaar met mijn onderzoek.
Conclussie alles is extreeeem gefotoshopt wat de meeste ook wel dachte. Negeer deze de 26CM is een fabeltje waar zij zelf over droomt denk ik.
Conclussie alles is extreeeem gefotoshopt wat de meeste ook wel dachte. Negeer deze de 26CM is een fabeltje waar zij zelf over droomt denk ik.