Recensie Meesteres Cassandra Harelbeke 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Honey Splash

Vaste klant
116
10/05/22
45
5
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/milf-cassandra-met-een-grootgfe.html
Totale kosten (in euro)
350€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Het begon ooit met een simpele date van 30 min even een DVP bezoeken tussen twee afspraken door.
De nieuwsgierigheid sloeg echter toe bij het zien van alle attributen en de manier waarop Cassandra passioneel begon te vertellen hoe leuk ze SM vindt.
Na enkel gewone bezoekjes (pijpen, neuken en massage) vroeg ik haar toch es om een soft sessie met mij te doen.
Zogezegd zo gedaan, de week erop stond ik daar met een klein hartje maar ontzettend veel goesting.
Ik had ondertussen al wat vertrouwen opgebouwd en vond de tijd rijp om dit met haar uit te proberen.
Ik weet nog hoe mijn tikker tekeer ging wanneer ze mijn blinddoek opzette.
Ik herinner me nog het heerlijke gevoel wanneer ze met haar kleinste dildo mijn kontgat aan het teasen was…
Ondertussen zijn we enkel maanden verder en ik kan je vertellen, geen enkele keer voelde ik me ongemakkelijk of ging ze te ver.
Cassandra voelt heel goed aan wat je leuk vindt en waar de grens ligt. En die leg ik telkens wat verder, dit werkt verslavend voor mij 😜
Vorige week was ik weer botergeil en stuurde ik haar een bericht dat ik haar wou zien omdat ik stout geweest was en vroeg ze om het spel te starten bij binnenkomst aan deur.
En zo ging het ook… Cassandra was weer lekker sexy uitgedost met diep gedecolteerd leder kleed (ze heeft prachtige borsten)en rode latex laarzen.
Ik kreeg meteen de typische zwarte kap over mijn hoofd, blinddoek eromheen en mocht me langzaam uitkleden.
Na dat ze mij wat besnuffeld had en mij allerlei beschuldigingen toegedeeld had en mijn tepels goed bewerkt had mocht ik mij omdraaien in de gekende pose met handen en voeten gespreid tegen de kast. Wat volgde was een massage van mijn anus waarbij de meesters het niet nalaat om deze volledig nat te spuugen en me uitgebreid te rimmen. Nadien volgde een stevige straponbeurt.
Na een korte rustpauze mocht ik plaatsnemen op een stoel, handen achter de rug en kreeg ik opnieuw een porsie tepel torture. Op mijn balzak werden een vijftal venijnige klemmetjes geplaatst en mijn pik was nu staalhard geworden.De meesteres vroeg hoe het met me ging en of ik klaar was om haar te dienen. Ik antwoorde in volle overtuiging JA MEESTRES ! en ik wist wat nu ging komen alweer een stapje in het onbekende zou zijn.
De tepelklemmen die ik opkreeg waren door een kettinkje met elkaar verbonden en deze kreeg ik mijn mond met de opdracht er op te bijten en niet los te laten.
Eens de ketting beet genomen voelde ik de spanning waarmee de klemmen aan mijn tepels trokken….moet lukken lukken dacht ik maar dan haalde meesteres een apparaatje boven waarmee ik kleine elektrische schokjes kreeg, eerst aan mijn tepels, dan aan de ballen en ja ook aan mijn keiharde eikel 🙈
Na enige tijd kreeg ik als haar tepel om op zuigen en ze beval me om haar beide borsten lekker te betasten.
Ik voelde me net alsof ik de 100m sprint gelopen had en de meesteres trok me nu zachtjes af….
Hijgend mocht ik op het bed gaan liggen om te bekomen en nu was het haar beurt om haar aars te laten verwennen.
Ik likte haar alsof mijn leven er vanaf hing en terwijl ontfermde de meesteres zich verder over mijn jonge heer.
Na korte tijd beleefde ik een orgasme waar ik nog lang aan zal denken.
1u30 uur pure fun was het !!
Deze uitgebreide recensie omdat er in deze rubriek nog geen te vinden was van Cassandra (Harelbeke) en ze dat zeker waard is.
 
Deze dame bezocht. Ze stelt je op je gemak en na het korte wasje (ik was proper) mocht ik een body massage verwachten. Toen vroeg ze of ze iets mocht proberen, terug massage, maar dan inwendig ;-)
Met haar mooi gezicht en lekker lijf heeft ze me doen genieten.
Cassandra smaakt naar meer, herhalingsgevaar!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb deze dame in Harelbeke bezocht net voor ze in verlof zou gaan. Ze is afkomstig uit Andalusië. Ze ontvangt op een mooie locatie, redelijk discreet maar ik denk dat de buren wel weten wat je er komt doen. Ik vond ze echt een knappe MILF. Mooi lijf, zalige kont, knap gezichtje en oh wat kan ze geil kijken als ze aan je pik/ballen zuigt. Ze spuwt ook lekker als ze je pijpt en je kontje likt. Tongzoenen kon beter maar goed daar was het mij niet om te doen. Deepthroat kan ze wel totaal niet (alhoewel ze het wel adverteert). Klaarkomen op gezicht kon ook niet. Al bij al een aanrader!
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Soft SM
  3. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/geile-belgische-milf-cassandra-2.html
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Cassandra een paar weken geleden ontmoet in Harelbeke. Ze is een prachtige milf in mijn ogen.
Ik had gevraagd om gekleed te zijn al SM-Meesteres zoals op de redlights website te zien was, wat ze ook gedaan had.

Begint van de bdsm date begon met een wasje waarbij eikel en kontje goed werden gewassen.
Direct daarna geblinddoekt tegen de wand gezet. Billen uiteen getrokken, wat spuug erop en die heerlijke tong over mijn kontje rimmen. Heerlijk!
Daarna wat teasen met een dildo, alles goed ingewreven met glijmiddel en een kleine strapon in mijn kontje (nog steeds geblinddoekt).
Ze gaat er volledig voor!

Hierna een kleine pauze ingelast zodat ze aanbeden kon worden. Heerlijk haar borsten mogen betasten, tepeltjes mogen zuigen en haar latex laarzen mogen kussen.
Daarna begon ronde 2, een grotere strapon in mijn aarsje en terug met volle overtuiging neuken met de strapon.
Om af te sluiten werden mijn handen samengebonden en begon ze aan prostaat massage en een heerlijke pijpbeurt.
Ik voelde het orgasme opkomen en kon mezelf niet meer tegen houden.
 
Hallo allemaal, dankuwel om de leuke reacties.
Ik ben 42 jaar binnenkort 43 ,klanten die mee al kennen weten genoeg van mij en mijn leeftijd,ja ik draai al in de leuke mooie job meer dan 22 jaar ! Ben zelf vroeg begonnen .
Bedankt voor
 
Wat een teleurstelling…
Ik ben er een tijdje geleden geweest voor een 30 min. Kinky massage, incl. Prostaat.
Het begin was veel belovend. Ik moest op mijn buik gaan liggen en ze maakte me vast aan het bed.
Toen maakte ze het nog even spannend met wat zweepjes en geil blazen in mijn oor.
Maar dat was het ook…
De prostaatmassage bestaat blijkbaar enkel uit het inbrengen van een buttplug.
Na het omdraaien heeft ze me afgetrokken en klaar.
Na 25 minuten en 100€ armer stond ik terug buiten….
 
Terug
Bovenaan Onderaan