Fabricebal
Wandelaar
Laatste keer maanden geleden, maar weer ontgoochelende ervaring. Ik heb ondertussen al een tiental meesteressen bezocht, en nog geen ware gevonden. Goed, "ik ben de meesteres , ik bepaal wat er gebeurt", allemaal heel leuk, maar het is uiteindelijk toch allemaal een spel he. Een spel waar ik 200 euro of meer per uur voor betaal. Als ik mijn voorkeuren doorgeef (heel normale, absoluut geen extreme dingen), gebeurt het vaak dat de dame er absoluut niets mee doet. Ze doet gewoon haar zin, vaak inspiratieloos ( een uur op het bed vastgebonden en wat tikjes met een zweepje, sja). De enkele keer dat ik toch twee keer dezelfze dame bezocht valt het des te meer op, ze doet gewoon altijd hetzelfde.
Zijn er meesteressen die wel rekening houden met je wensen?? Het is ook niet zo dat ik een heel scenario uitschrijf of zo, gewoon enkele heel basic sm dingen: zweepplay, tepelklemmen, facesitten,...
Liefst omgeving Vlaams Brabant, maar wil wel wat kilometers doen voor een goeie ervaring. Ook niet meer dan 250 per uur..
Zijn er meesteressen die wel rekening houden met je wensen?? Het is ook niet zo dat ik een heel scenario uitschrijf of zo, gewoon enkele heel basic sm dingen: zweepplay, tepelklemmen, facesitten,...
Liefst omgeving Vlaams Brabant, maar wil wel wat kilometers doen voor een goeie ervaring. Ook niet meer dan 250 per uur..