Recensie Meesteres Eyes/Ice, Hunsestraat 37b1 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Brum

Wandelaar
Forumpionier
42
23/07/21
32
4
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Plassex
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Enkele dagen geleden een uitgebreide behandeling gehad van Meesteres Ice, een mooie (van oorsprong) Hongaarse Meesteres. Ze is heel goed in staat om je de ultieme slet van Den Haag te laten voelen. Op vele manieren vernederd en gepijnigd. Ze luistert goed naar je grenzen. Bij het woord "genade" stopt ze ook, maar tot die tijd gaat ze door. Tepelklemmen, ball-busting, naalden, in gezicht spugen, heerlijke golden nectar, verschillende maten dildo's, fisting, voor het open raam. Het is inmiddels als een week geleden, maar mijn tepels en ballen zijn nog steeds gevoelig.
Een toppertje die op hoog niveau in de Haagse Meesteressen-wereld meedoet!
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben niet zo ervaren in de BDSM scene, maar bij het wandelen trof mijn blik die van meesteres Eyes. Geïntrigeerd door haar looks en uitstraling ben ik bij haar binnengestapt. Heb haar uitgelegd dat ik niet zo erg van de pijn ben, maar vooral humiliation. Ze vroeg of ik poppers wilde en of anale seks was toegestaan, beide bevestigend beantwoord. Ik wilde ook plasseks maar ze gaf aan net geplast te hebben, maar ze zou het proberen.

In eerste instantie had ik voor een half uur gekozen, maar gaandeweg gesmeekt of ik een kwartier langer mocht blijven.

Mijn benen werden aan kettingen gehangen zodat mijn kontje goed bereikbaar werd voor haar. En dat heb ik geweten. Ben de hele sessie met strap-ons die steeds breder werden, door haar geneukt, bespuugd en beschimpt. Soms met mijn pik tussen haar zalige borsten, soms terwijl ze me aftrok. Tussendoor mocht ik met haar lekker tieten en tepels spelen.

Aan het begin vroeg ze of ik interesse had om voor het raam vernederd te worden, maar daar had ik geen trek in. Na een tijdje vroeg ze of de deur open mocht zodat wanneer een meesters met haar slaaf voorbijkwam, ze naar me konden kijken. Aarzelend ging ik akkoord. En of ze me dan mochten gebruiken. In eerste instantie een stap te ver, maar na een snuifje poppers toch toegezegd.

En dat gevoel dat er elk moment iemand langs kon komen en me kon gaan gebruiken begon me steeds meer op te winden. Totdat ik op het einde lag te hopen dat er iemand zou komen.

Toen het tijd werd om af te ronden, gaf ze aan dat plasseks moeilijk ging worden, maar als het niet zou lukken, mocht ik haar kutje schoonlikken. Helaas lukte het plassen niet, maar het genot om haar kutje en kontje te likken maakte veel goed. Uiteindelijk heeft ze mijn pik, die door alle poppers maar moeilijk overeind bleef staan, klaargetrokken en ik kwam schuddend klaar.

Geweldige tijd gehad en eigenlijk ben ik nu nog aan het nagenieten. Ik ga binnenkort naar haar terug en dan misschien toch maar kiezen om voor het open raam getoond te worden, ze gaf aan dat ze soms ook mensen naar binnen laat om haar slaven te gebruiken. Nu nog een stapje te ver, maar met wat poppers... wie weet.
 
Ben niet zo ervaren in de BDSM scene, maar bij het wandelen trof mijn blik die van meesteres Eyes. Geïntrigeerd door haar looks en uitstraling ben ik bij haar binnengestapt. Heb haar uitgelegd dat ik niet zo erg van de pijn ben, maar vooral humiliation. Ze vroeg of ik poppers wilde en of anale seks was toegestaan, beide bevestigend beantwoord. Ik wilde ook plasseks maar ze gaf aan net geplast te hebben, maar ze zou het proberen.

In eerste instantie had ik voor een half uur gekozen, maar gaandeweg gesmeekt of ik een kwartier langer mocht blijven.

Mijn benen werden aan kettingen gehangen zodat mijn kontje goed bereikbaar werd voor haar. En dat heb ik geweten. Ben de hele sessie met strap-ons die steeds breder werden, door haar geneukt, bespuugd en beschimpt. Soms met mijn pik tussen haar zalige borsten, soms terwijl ze me aftrok. Tussendoor mocht ik met haar lekker tieten en tepels spelen.

Aan het begin vroeg ze of ik interesse had om voor het raam vernederd te worden, maar daar had ik geen trek in. Na een tijdje vroeg ze of de deur open mocht zodat wanneer een meesters met haar slaaf voorbijkwam, ze naar me konden kijken. Aarzelend ging ik akkoord. En of ze me dan mochten gebruiken. In eerste instantie een stap te ver, maar na een snuifje poppers toch toegezegd.

En dat gevoel dat er elk moment iemand langs kon komen en me kon gaan gebruiken begon me steeds meer op te winden. Totdat ik op het einde lag te hopen dat er iemand zou komen.

Toen het tijd werd om af te ronden, gaf ze aan dat plasseks moeilijk ging worden, maar als het niet zou lukken, mocht ik haar kutje schoonlikken. Helaas lukte het plassen niet, maar het genot om haar kutje en kontje te likken maakte veel goed. Uiteindelijk heeft ze mijn pik, die door alle poppers maar moeilijk overeind bleef staan, klaargetrokken en ik kwam schuddend klaar.

Geweldige tijd gehad en eigenlijk ben ik nu nog aan het nagenieten. Ik ga binnenkort naar haar terug en dan misschien toch maar kiezen om voor het open raam getoond te worden, ze gaf aan dat ze soms ook mensen naar binnen laat om haar slaven te gebruiken. Nu nog een stapje te ver, maar met wat poppers... wie weet.
Hallo Butters, bedankt voor deze fijne recensie, was leuk om te lezen. Klinkt goed en helemaal in mijn fantasieën. Kan er een afspraak geworden met deze Meesteres ? Want ik kom uit het Antwerpse en zou het spijtig vinden om de verplaatsing te maken zonder Haar aan te treffen. Alvast dank.
 
Deze dame adverteert niet bij mijn weten. Maar is de meeste dagen overdag aan te treffen op het genoemde adres. En is vaak beschikbaar als ze er is.
Op een concurrerend forum heeft ze ook een topic: https://www.citygirl.nl/node/27633

Antwerpen-Den Haag is qua afstand goed te doen. Dus kom gewoon langs.
 
Laatst bewerkt:
Hallo Butters, bedankt voor deze fijne recensie, was leuk om te lezen. Klinkt goed en helemaal in mijn fantasieën. Kan er een afspraak geworden met deze Meesteres ? Want ik kom uit het Antwerpse en zou het spijtig vinden om de verplaatsing te maken zonder Haar aan te treffen. Alvast dank.
Hi Mopsjen,
Een afspraak zal best mogelijk zijn, maar ik heb geen gegevens van haar, dus daar kan ik je niet mee helpen. Sorry.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Fisting
  3. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame heb ik regelmatig zien zitten maar op één of andere manier moest ik wat moed verzamelen om naar binnen te gaan. Ze keek altijd wat streng en of boos. Omdat deze dame wel helemala mijn type is toch de gok gewaagd. Ik val niet op de jongere dames, dan is Meesteres Eyes voor mij ene perfecte keuze.

Gezwaaid dat ik naar binnen wilde komen en met knikkende knieeen de trap op. Ik werd uiterts vriendelijke te woord gestaan en nadat iik mij wensen kenbaar gemaakt mocht ik naar binnen. Gelijk de financiele tranasctie gedaan en toen begon direct het spel. Ik moest wel even schakelen.

Ze kwam voor mij staan en gaf aan dat ze me wel even als een sletje zou behandelen. De meesteres spuugde direct in mijn gezicht en moest mij uitkleden. Daarna weerd ik flink wat bespuugd ,werd mijn ballen vakkundig afgebondenen mijn tepels bewerkt. Vervolgens moest ik op mijn knieen gaan zitten en wat met mijn pik spelen terwijl de meesteres een strapon om deed. Die moest ik vervolgens een flinke tijd pijpen waarbij ze weer af en toe in mijn gezicht spuugde.

Ze wees naar het raam en gaf aan dat ik de volgende keer voor haar geld moest verdienen door klanten naar binnen te krijgen en te vewennen. Dat gaat mij wel wat te ver. Niet op dat moment verteld maar gehoorzaamd ja gezegd.

Moest op bed gaan liggen en mijn benen werden in de lucht vast gemaakt zodat de meesteres mij flink kon doorneuken. Dit duurde echt een flinke tijd waarbij het echt pijn ging doen maar dit toch volgehouden. Moest mijzelf aftrekken en in de hand van de meesteres spuiten. Vervolgens moest ik alles aflikken.

Opgefrist en wat te drinken gekregen en voldaan naar huis.

Of er een 2e keer komt weet ik niet. Ik vond ze toch wat dwingend met dat geld vooor haar verdienen. Maakt me wat agnstig omdat ik dat echt niet wil en de meesteres teleur stel

Maar zeker een leuke sessie
 
Heerlijke meesteres, heel veel bij haar geweest. Eerst op Geleenstraat 76 en later in haar huidige kamer op Hunsestraat 37 B1. Fisten en strapon doet ze graag en goed. Maar het liefst lokt ze met jou voor het raam een andere man naar binnen. Die moet je dan pijpen of je wordt door hem geneukt. Als je daar voor in bent is dit een hele goede meesteres.
 
Heeft ze ergens een advertentie of iets om een afspraak te maken?

PBtje is welkom
ze is 1 van de makkelijker D's om een afspraak mee te maken, zelfs als ze bezig is doet ze regelmatig het gordijn open, of om de mensen mee te laten genieten (vorige keer zelfs een spitroast met buurvrouw) of om de mensen beneden de pijpkunst van de slaaf te laten zien, met als doel om mannen naar boven te lokken om gepijpt te worden. De slaaf vanzelfsprekend met een masker op.

zelfs als je daar niet in geïnteresseerd in bent heb je de kans om haar aandacht te trekken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan