Recensie Meesteres Ivy Belle, Almere 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Nadat mijn min of meer vaste meesteres uit België sinds de coronatijd niet meer 'on site' ontvangt ben ik eigenlijk op zoek geweest naar een nieuwe meesteres. De advertentie van meesteres Ivy Belle maakte me dan ook meer dan nieuwsgierig. Het maken van de afspraak verliep vlot via Whatsapp waarbij er om een bevestiging van de afspraak werd gevraagd.

Op de dag zelf liep de voorgaande sessie wat uit waarvan ik netjes via Whatsapp op de hoogte werd gesteld. Eenmaal binnen waren er direct excuses dat de gebruikelijke kamer van de meesteres niet beschikbaar was omdat de airco hier niet functioneerde. Het uitwijken naar een andere kamer betekende dat de meesteres enigszins moest improviseren. De meesteres zelf is een prachtige lange slanke vrouw met een uitstekende hygiëne. Er is dan ook geen ontkomen aan de verplichte douche voorafgaand aan de sessie. Omdat het de eerste keer was, werden nogmaals de wensen en stopwoorden doorgenomen.

De sessie zelf verliep enigszins stroef doordat de meesteres niet haar geliefde apparatuur kon gebruiken. Zaken die onder andere aan bod zijn gekomen: aanbidden van haar voetjes/laarzen, CBT en spitting. Maar toen werden de high heels ingeruild voor gemakkelijker zittend schoeisel waarna ik ' on all fours' mocht plaatsnemen op het bed. De strap-on werd in het harnas bevestigd waarna de echte passie van deze meesteres naar boven komt. Dat pegging een van de favoriete activiteiten van deze meesteres is, was snel duidelijk. Zeer vakkundig werd de strap-on naar binnen gebracht en kreeg mijn prostaat het zwaar te verduren. Zeker als je het gevoel had dat de strap-on niet verder naar binnen kon, werd er toch nog even een venijnig duwtje gegeven gevolgd door een lach van de meesteres. Na diverse zeer intensieve minuten in deze positie besloot de meesteres dat er genoeg pijn geleden was en dat er (gelukkig) sprake was van een beloning. Onder het genot van een facesitting van de prachtige billen van de meesteres werd er manueel hoogtepunt bereikt. Hierbij wilde ze eigenlijk aftellen alvorens permissie tot klaarkomen te geven....maar dit bleek niet haalbaar voor mij :p

Hierna was er sprake van een kort nagesprek en de mogelijkheid tot afspoelen alvorens aan de terugreis te beginnen.

NB: na lange tijd voornamelijk op de achtergrond meegelezen te hebben heb ik besloten om mijn steentje bij te dragen aan dit forum. Hopelijk hebben anderen hier ook iets aan.
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
250
Tijdje terug bij haar gewees op bekende adres i Almere.t. Mooie vrouw, fotos kloppen, ze droeg een erg mooi latex setje met mooie strakke hoge laarzen en ze hield zich 100% aan de afspraken. Echt Dominant, en ze heeft er plezier in. Ik was de eerste bij wie ze de ' stoel' in kamer 1 probeerde en dat vond ze leuk, lachend van een afstandje naar me kijken en de zweep over mijn hele lijf laten gaan. Denk dat er veel bij haar mogelijk is hoewel ze niet spijkerhard zal zijn. Toch blijft het voor mij bij 1 keer, ik vond het meer gezellig dan opwindend en dat lag zeker aan mij ook. Dus veel leuk gepraat, is een slimme vrouw , denk dat ze ook openstaat voor totaal slaven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan