WHEM Meesteres Jenna Eindhoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
21
12/09/22
8
Goedemorgen,

Heeft iemand ervaring met: https://www.sexjobs.nl/sm/mrs-jenna040-no-mercy_6750137

Zij adverteert regelmatig en ik heb erg veel interesse. Kan slechts één recensie vinden. Iets wat me verbaast.

Heb een tijd geleden contact met haar gehad. Ze wilde een foto van mij op voorhand. Een foto waarbij ik een bord met haar naam liet zien.

Ergens begrijp ik het maar durf dit zonder ervaring van anderen niet aan.
 
Ik denk er een beetje hetzelfde over. Maar ik heb al wel dates gehad waar ook niet erotisch mogelijk was.
In mijn beperkte ervaring gebruiken meesteressen, (tenminste zij die me interesseren en die hier op dit forum besproken worden) dit soort taalgebruik niet in hun ad en heb bij hen nog nergens een foto op voorhand moeten laten zien. Dit hoeft natuurlijk niets over de dienstverlening van deze dame te zeggen...
 
Ik heb met deze Meesteres Jenna echt hartstikke goede ervaringen. Ze ontvangt in een mooie en schone ruimte in Eindhoven. Ik vind zelf dat ze in het echt veel anders is dan de tekst in haar advertentie. Je kan echt alles met haar bespreken en ze luistert goed naar je wensen. Voor mij is het een aanrader en dus echt een blijvertje. Ik ben er nu zo ongeveer 10 keer geweest. En het klopt inderdaad dat je vooraf een foto moet sturen met de tekst ''meesteres jenna'', dat vond ik zelf ook nooit fijn, maar zij heeft het altijd in vertrouwen genomen en altijd privé bij haar. Voor mij is het echt een topper.
 
Ik heb altijd wel een broertje dood aan dit soort teksten. Rollenspel is leuk, maar dit soort onzin gaat nergens over. Er moet een bepaalde erotische connectie mogelijk zijn
Ben ik niet helemaal met je eens. Ieder wil of heeft zijn eigen aanpak bij bdsm. Sommige zien het indd als een erotisch spel, anderen als een hiërarchie en machtsspel waarin sex of erotiek helemaal niet aan de orde komt. Jij vind dit onzin, en dat is je goed recht maar ik ken genoeg mensen waar totaal ondergeschikt zijn een grote rol speelt en daar komen geen erotische handelingen aan te pas. Ieder potje past een dekseltje, in dit geval is het gewoon jouw potje of dekseltje niet :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan