WHEM Meesteres Laura,Hechtel-Eksel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Niemand? Ontvangt blijkbaar ook in Gent nu.

Voor 300 euro/uur had ik graag wat ervaringen gelezen eerst.
 
Nou zou best kunnen hoor, weet er een paar die meer dan 25000 verdienen in de Schipperskwartier per maand,en wij maar denken dat ze zielig zijn hshaha
 
Aan dat bedrag zit je snel.
Reken maar eens uit, gemiddeld 5 sessies per dag aan 300€ per sessie; 20 dagen maakt al 30K
en daarbij nog eens haar onlyfans account
 
mocht ze er dan nog opwindend uitzien en goed zijn maar ik zou dan toch iets aan mijn uiterlijk doen
 
voor dat geld heb je betere, mooiere en hetere meesteressen en dubbel van de tijd. denk niet dat ze nog lang werk gaat hebben zo
 
Het is niet de eerste prostituee die gelanceerd wordt via een tv-programma. Het zal ook de laatste niet zijn.
Ik denk dat de tv-maker in kwestie er dan een abonnement krijgt.
Onmiddellijk stijgt het naar de meisjes hun hoofd en swingen de prijzen de pan uit.
En toch blijven er altijd naïevelingen die er het geld aan geven.
Wat televisie al niet doet met een mens...
 
persoonlijk vind ik haar leuker zo op TV dan wat ik heb gezien op de foto's op Redlights. Ze is wel jong maar heeft ook wel een dominante uitstraling.

Maar ja het is veel geld. Sex sells gewoon. Is lekker makkelijk veel geld verdienen. Maar kijk naar die voetballers. Die verdienen nog vele malen meer door een beetje tegen een bal te trappen. Of kijk eens naar al die sexy meisjes die gaan motorrijden op Youtube, Toegegeven dat is natuurlijk heel veel werk maar wat ik las over b.v. Itchyboots die verdienen en paar honderdduizend per jaar door een beetje op een motor te rijden en filmpjes maken. Maar ja dat is ook hard werken natuurlijk, het is gewoon erg veel werk. Maar op youtube heb je ook van die jongens die met een scheetzak rondlopen en dat filmen, die verdienen ook goud geld. Of van die meisjes die bikinis laten zien die hebben ook zo 1 miljoen views. Of al die meisjes op zeilboten en tegenwoordig ook "girls in a van" etc. Ik ben ervan overtuigd dat een lelijke meid op een motor nauwelijks views zal krijgen. Ook dat gaat om sex.

Als die Laura 10 jaar doorgaat zo dan kan ze met pensioen.
 
Had eerst een online sessie met haar geboekt en ze viel meteen in de smaak.

Daarna real life sessie gedaan , ze was zeer dominant en mooie uitstraling. Heb nog nooit zo een ervaring gehad , ik had dit echt niet verwacht omdat ze zo jong is maar ze is echt ervaren en weet hoe ze een man moet aanpakken
 
Ze verdient 40000 per maand, maar hier is nog geen enkele geloofwaardige recensie van? Raar.
Ze ontvangt in Geel, maar heeft nog tal van andere locaties in de beschrijving van haar profiel staan. Hoe moet ik dat zien? Komt ze dan thuis bij de klant op die plaatsen of heeft ze op al die plaatsen een kamer?
 
Het is niet de eerste prostituee die gelanceerd wordt via een tv-programma. Het zal ook de laatste niet zijn.
Ik denk dat de tv-maker in kwestie er dan een abonnement krijgt.
Onmiddellijk stijgt het naar de meisjes hun hoofd en swingen de prijzen de pan uit.
En toch blijven er altijd naïevelingen die er het geld aan geven.
Wat televisie al niet doet met een mens...
Een Meesteres als Meesteres Laura is geen prostitué.
Bdsm heeft niets met sex te maken (hoewel sommigen deze dienst ook aanbieden)
 
Voor zij "bekend" was, bedoel hiermee toen zij nog onbekend wou blijven en haar fotos deels verstopte ben ik eens bij haar geweest.

Net over de brug richting Dessel. In een gek ingericht huis en wat ik mij nog herinner op een kale vieze oude matras.

Als de service en het ongemakkelijk gedrag van haar nogsteeds zo is, is ze absoluut geen 300e per uur waard.

Dit was ook nog toen zij wel nog aan intiem deed.
 
Uiterlijk is ook niet waauw, al vind ik wel dat ze de juiste uitstraling van een strenge majestueuze godin heeft.
Ik hou wel van haar uitstraling en heb ze eens op cam bezocht onlangs. Maar haar taaltje…. Ik ben wel dol op het accent maar haar erbarmelijk taalgebruik tonen voor mij net wat teveel over haar IQ en de boeken op haar nachttafeltje… en dat vind ik bij een meesteres toch echt een afknapper om het er eens te wagen.
 
Ik hou wel van haar uitstraling en heb ze eens op cam bezocht onlangs. Maar haar taaltje…. Ik ben wel dol op het accent maar haar erbarmelijk taalgebruik tonen voor mij net wat teveel over haar IQ en de boeken op haar nachttafeltje… en dat vind ik bij een meesteres toch echt een afknapper om het er eens te wagen.
Ja dat klopt, heb ze wel eens gebeld, en weinig niveau, maar vind haar persoonlijk ook niet al te aantrekkelijk, zeker niet van gezicht. Nogmaals ik ga ervoor passen, zeker voor die prijs. Maar een recensie heb ik dus niet. En zal ik ook nooit kunnen geven. Eerlijk ik zou zelfs voor 100 nog passen, vrees ik..... Wat niet wegneemt want dat kon ik wel merken, dat ze zich verheven voelt, het is wel degelijk een 100% echte meesteres. Daar twijfel ik dan weer geen seconde aan.
 
Ze vraagt voorschotten en komt afspreken ni na en weg met geld !! Je boekt ze een uur en 20 min later terug weg !!!en dan nog maar te zwijgen over haar kleding dacht dat ze in pyjama binnen kwam !!
Heel veel streken maar over bdsm moet ze toch nog heel veel leren !!
Je kan veel beter naar schippers straat gaan in Antwerpen zijn ze beter , vriendelijker , en kennen er veel meer van !!
Nooit of nooit meer is gewoon ne vuile dief
 
Ze vraagt voorschotten en komt afspreken ni na en weg met geld !! Je boekt ze een uur en 20 min later terug weg !!!en dan nog maar te zwijgen over haar kleding dacht dat ze in pyjama binnen kwam !!
Heel veel streken maar over bdsm moet ze toch nog heel veel leren !!
Je kan veel beter naar schippers straat gaan in Antwerpen zijn ze beter , vriendelijker , en kennen er veel meer van !!
Nooit of nooit meer is gewoon ne vuile dief
Ik vind ze echt totaal niet verzorgd noch mooi.
 
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan