Recensie Meesteres Stevie, Gent 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Lachende Wandelaar

Wandelaar
25
16/04/23
33
9
BDSM spel
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/meesteres-stevie-v/
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
De voorbije maand kennisgemaakt met de wondere wereld van BDSM met hulp van meesteres Stevie.
Stevie zelf is een mooie dame, elegant, intelligent, assertief maar ook een dominante en zeer professionele meesteres.
Ze ontvangt in een piepklein huisje in het centrum van Gent.
De eerste kennismaking sessie was voor mij een ware openbaring: van zodra ze jouw blinddoek aandoet heeft ze zowel mentaal als fysiek de totale controle over jou. Ik heb van elke aanraking, elk gebod genoten. Ook stond ik versteld van de minieme grens tussen pijn en genot. Kortom, dit smaakte naar meer en mijn verwachtingen, mijn fantasieën naar een tweede sessie waren enorm.
Die tweede sessie is echter op een grote ontgoocheling uitgedraaid. Net zoals de eerste keer startte deze sessie met een lang intake gesprek, terug gevolgd door een douche en daarna een geblinddoekte ondervraging ronde. Pas daarna begon de eigenlijke sessie, deze keer een door haar gecontroleerde zelfbevrediging oefening. Haar aanraken was ook tijdens deze tweede sessie taboe.

Niettegenstaande Stevie een zeer professionele meesteres is is er volgens haar geen ruimte voor de verwachtingen van de klant, dit ondanks het vrij dure prijskaartje. Ook de inleidende gesprekken en ondervragingen zijn langdradig waardoor je het gevoel hebt op consultatie te zijn bij een (sex)Therapeut.

Ik heb mijn bedenkingen aan Stevie bezorgd met als resultaat dat ik niet langer welkom ben op haar sessies.
 
Vroeger was er ook intiem mogelijk met Meesteressen maar natuurlijk op hun commando. Dit blijkt toch steeds moeilijker en moeilijker te worden . Voor mij is het echter belangrijk ...
 
Vroeger was er ook intiem mogelijk met Meesteressen maar natuurlijk op hun commando. Dit blijkt toch steeds moeilijker en moeilijker te worden . Voor mij is het echter belangrijk ...
Dat hangt heel erg af van de Meesteres in kwestie. Er zullen er zeker zijn die het doen. Ikzelf heb geen vaginale seks met subs en pijp niet, maar de rest kan bij mij bvb wel. Voor sommige subs is het geen seks mogen hebben en dergelijke net een meerwaarde. Gelukkig past op ieder potje een deksel.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan