Mega gangbang Sint Truiden

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De persoon die dit aankondigt op redlights, adverteert daar ook als DVP, hanteert belachelijke prijzen, heeft telkens een andere naam, leeftijd en nationaliteit.
 
Bij dames die telkens van leeftijd, naam en nationaliteit veranderen, ruik ik bedrog. Ook die idiote prijzen. Dan mega gangbang, denk dat er weinig komen opdagen. De ene keer is ze 18 jaar de andere keer 26, heeft tientallen namen en dan is ze vlaamse, dan uit de VS, dan denemarken, dan australie, laat maar zijn, met bedriegers kun je geen fun beleven.
 
Lijkt oplichting, pas dus op.
 
heeft er eigenlijk al iemand die party nu bezocht ? benieuwd hoe het was
Ik heb bezocht.
Een raad blijf er weg!!!
Heeft de zaken niet op orde er is nog heel wat werk om er goede GB van te maken.
De accommodatie daar is nog werk aan.
Belooft veel dames die zullen waarschijnlijk ook zijn Alleen ze zijn er maar een paar actief.
Belooft buitenlandse en speciale dames.
Om dan vast te stellen dat het Anais en Sally zijn tja die kom je op veel plaatsen tegen.
En er dan een fameuze financiële vergoeding voor te vragen 250€.
En dit voor een GB van 3h!!
Was normaal 1 tot 1,5h langer volgens advertentie.
 
Ik was er ook aanwezig. Eerste en laatste keer. De helft van de dames dat er rondliepen waren echt zware afknappers. En de andere ware passief. Er wordt geadverteerd met een 19 jarige en een 23 jarige paaldanscoach. Beide dames stonden achter de bar. Gelukkig was er nog 1 knappe dame met haar vriend toegekomen gedurende de avond. Zij hielden de Fun er af en toe nog in. Maar vanaf ze terug begon na een pauze was het er telkens heel druk bij haar.
Heb ik begin van de avond nog bij de organisator gestaan en die leek me wel echt oprecht vriendelijk en stond ook open voor opmerkingen.
Maar toch zien ze mij daar niet meer tot ik betere recensies lees.
 
?
Was voornemens om daar zaterdag eens, voor mij eerste keer, eens te gaan "proeven". Dit naar aanleiding van de aansprekende advertentie.
Blij dus dat ik dit hier nog tijdig lees.
Hopelijk kunnen ze in de toekomst hun beloften wél nakomen. ?
 
Wel, ik was op het vorige 2 feestjes ook aanwezig en was super tevreden over de ganse avond. Van de dames was niets verkeerd te zeggen, er waren er de laatste keer zelfs 12 aanwezig i.p.v. de beloofde 10. Er zijn inderdaad wat later op de avond (Schat iets voor 10u) nog een 3 tal dames bijgekomen. Ik heb nochtans met 7 van de dames 'fun' gehad :) En heb ook alle aanwezige vrouwen volop bezig gezien :) Verder naar mijn mening een top locatie ( Discotheek / club gehalte) Een grote open ruimte zodat iedereen met iedereen kan spelen. Het zou me dan ook niets verbazen dat bovenstaande slechte reactie komen van de 3 heren die buitengezet geweest zijn gedurende de avond... Tjah Als je je niet aan de regels kan houden en dames gedurig aan zit lastig te vallen en aan jezelf zit op te dringen .... In ieder geval voor zij die er dit weekend niet bij zullen zijn, zoveel te beter voor mij :d haha Dan heb ik meer speelruimte :)
 
Hoe doorzichtig is dit niet vandaag account aanmaken en enkel schrijven over (zijn )gangbang's in Landen.
En er dan nog een recensie over de gangbangs van Bo Cremer.
Tja ik weet waarom hij heeft Bo gevraagd of ze niet wil komen "werken" op zijn GB's.
Dan weet je genoeg wie achter de berichten zit.
Van wat wat hier boven te lezen is moet je maar weinig van geloven.
Gsm's zijn daar gewoon toelaten binnen daar zal vWfreak niets overschrijven!
Dus het ligt er vinger dik op van wie deze berichten van Vw freak zijn.
Trouwens heeft hij ook geprobeerd om een grote organisator uit Nederland naar zijn club te krijgen.
Als je meer info wil via pb.
 
Ik ben helemaal niet de organisator. Hoe kom je bij die bullshit. Omdat een persoon er wel al meerdere keren geweest is en het goed vond en niet meteen alles afkraakt zoals jullie, zou hij de organisator moeten zijn ... Bende idioten.
Van je vijf berichten, gaan er 3 over de gangbang in Sint Truiden. Het overgrote merendeel van de berichten is niet echt positief. Jouw visie springt er bovenuit. Wat we vaak zien, is dat dames zelf lid worden en dan proberen de meningen om te buigen met berichten die opvallend positief zijn. Daarom is er - in mijn ogen een gezonde - scepsis m.b.t. jouw reactie. Hoe feller je er op reageert, hoe meer je het voor de overige leden bevestigt. Vandaar de reacties.

Mochten je berichten wél goed gemeend zijn en van een onafhankelijk schrijver komen, is het jammer dat je reactie verloren gaat.

Tip: nooit vanuit het niets het hoogste woord proberen te voeren, ook niet als je een ruimte binnen komt. Eerst een beetje aftasten en rustig opbouwen. Je zult merken dat je dan eerder serieus genomen wordt. ;)
 
Dus als ik het goed begrijp: mijden als de pest? Ik overwoog om vanavond eens een kijkje te gaan nemen maar ik vond het nogal raar dat er wordt geadverteerd ineens met max 20 mannen. Vraag me ook af hoe dat winstgevend kan zijn als er maar 20 mannen binnen mogen en er 20 dames zijn. 1 dame per man? Oké, wel vrij prijzig natuurlijk (250 euro) maar lijkt mij nog raar ...


Dus: mijden?


Ik neem aan van wel
 
Dus als ik het goed begrijp: mijden als de pest? Ik overwoog om vanavond eens een kijkje te gaan nemen maar ik vond het nogal raar dat er wordt geadverteerd ineens met max 20 mannen. Vraag me ook af hoe dat winstgevend kan zijn als er maar 20 mannen binnen mogen en er 20 dames zijn. 1 dame per man? Oké, wel vrij prijzig natuurlijk (250 euro) maar lijkt mij nog raar ...

Dus: mijden?


Ik neem aan van wel

Absoluut wegblijven daar. Is een grote scam. Enige positieve reacties die ooit voorbij zijn gekomen kwamen van de organisatie zelf onder een andere naam. De manier waarop dat gebeurde was zeer doorzichtig. Ik begrijp niet hoe dit soort malafide lieden al maandenlang kunnen adverteren via afspraakjes en RL. Lijkt erop dat het de sites helemaal niets uitmaakt zo lang het maar geld oplevert. Voor €250 kun je elders veel plezier hebben, kun je gemakkelijk 2 of 3 andere events voor bezoeken.
 
Dus als ik het goed begrijp: mijden als de pest? Ik overwoog om vanavond eens een kijkje te gaan nemen maar ik vond het nogal raar dat er wordt geadverteerd ineens met max 20 mannen. Vraag me ook af hoe dat winstgevend kan zijn als er maar 20 mannen binnen mogen en er 20 dames zijn. 1 dame per man? Oké, wel vrij prijzig natuurlijk (250 euro) maar lijkt mij nog raar ...


Dus: mijden?


Ik neem aan van wel
Als ik er was waren er zeker 50-60 mannen en 5 actieve dames waarvan 1 zeeer zwaarlijvig 120 kg plus
 
Is dit enigzins gelieerd aan deze advertentie? Normaal staan er 2, maar kan nu maar 1 vinden.
Adverteren ook divers, maar tekst zegt uiteindelijk ontvangst in 3400 Landen.
Alle opties aangeboden, maar ook alles stevig geprijsd.

Even telnr gegoogld: 0498461764
Zegt genoeg, eigen vraag beantwoord.
 
Laatst bewerkt:
Iemand ervaring bij elke zaterdag een feestje.
Wel stevig aan prijs
Hoi, moest ik jullie zijn gaat er niet naartoe, is totaal illegaal, de getoonde meisjes zijn niet die dat er zijn.
Het is 1open plaats en er zijn geen aparte kotjes, nou die man zegt luxueuze villa 🤣 kut huis ja,
De laatste gangbang dat op niets trok zijn wij allen buiten gezet door de politie, ons geld kwijt, die man was ons aan het uitlachen dat wij ons geld terug wouden. Ga er niet naar toe, een gouden raad dat ik jullie geef.
 
Hello . I went to this party immediately after the corona virus restrictions were lifted, 15 girls were presented in total. There are 12 of them, very active, many of whom I have met at other parties as well. There were a few males, but the girls held up brilliantly. Drinks are served and only drinks are not snacks. The space is in the basement of a villa, a bit crowded to say the least, there is not enough space for the number of people present. The action starts at 20.30 and ends at 02.00. The problem is that the girls in the pictures are not very local. But the ones present are not bad either. I left empty-handed, I really couldn't do anything, it took me 3 days to i come back I noticed that there are unfavorable reviews, I had a different experience there. I would like to go again, but there are many kilometers to go back.
 
Hello . I went to this party immediately after the corona virus restrictions were lifted, 15 girls were presented in total. There are 12 of them, very active, many of whom I have met at other parties as well. There were a few males, but the girls held up brilliantly. Drinks are served and only drinks are not snacks. The space is in the basement of a villa, a bit crowded to say the least, there is not enough space for the number of people present. The action starts at 20.30 and ends at 02.00. The problem is that the girls in the pictures are not very local. But the ones present are not bad either. I left empty-handed, I really couldn't do anything, it took me 3 days to i come back I noticed that there are unfavorable reviews, I had a different experience there. I would like to go again, but there are many kilometers to go back.
Wat is die nou aan het lulen, het is er sodemieter ja
 
Wat is die nou aan het lulen, het is er sodemieter ja
Hoe objectief kan die man zijn... andere party's die door vele met lof worden omschreven zijn voor mr Mihnea niet goed tot slecht en een GB waar al menige als de hel omschrijven gaat hij ophemelen?? Hier klopt iets niet? Mss best dat de moderator dat account gewoon verwijderd
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan