Recensie Megan, Breda (voorheen Nieuwegein, Oosterhout, Rijen, Den Bosch) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Getrouwd

Vaste klant
Forumpionier
142
25/07/21
369
7
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-bosch/1011269-megan
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Eerder deze week deze dame bezocht.
Contact ging wat moeizaam, geen WhatsApp, bellen werd niet opgenomen maar wel snel een sms met een straat in Den Bosch.
Overleg per sms wat traag, achteraf denk ik omdat mijn berichtjes door googletranslate moesten of door een ander vertaald werden.
Maar overleg verliep goed, alles wat als mogelijkheid in de advertentie staat, zit in de prijs.
Ondanks negatief onderbuik gevoel (niet de beste wijk in DB, moeizaam contact) toch doorgezet, dame ziet er lekker uit op de foto's.

In de straat aangekomen, gebeld voor huisnummer. Is rijtjeshuis. Ik kom liever in een appartement, is een stuk anoniemer.
De typische Nederlandse zomer hielp hier echter goed mee, het regende dat het goot, dus niemand op straat.
Na het aanbellen werd de deur door Megan geopend, fraaie verschijning, eerste minpuntje, de 170 cm uit de advertentie haalt ze bij lange niet.
Tweede minpuntje, afkomst Nederlands, gesproken taal Nederlands? Nope, zuid amerikaans en Engels/Frans.
Maar nog steeds een mooie dame. Leeftijd 28? Ik denk het niet maar menig 28 jarige kan jaloers op haar uiterlijk zijn.

Enfin, trap op naar een slaap/rommelkamer met een twijfelaar.
Na het uitkleden even opfrissen op de badkamer en vervolgens aan de slag.
De activiteiten daar waren prima, zoenen, pzc, missio, cowgirl, reverse cowgirl, knuffelen, massage, na een eerste hoogtepunt bijna naar een 2e kunnen toewerken.
Lieve, lekkere, warme en fijne dame.

Ga ik nog eens terug? Ik ben er nog niet uit; de dame zie ik graag nog eens, de locatie niet……
 
Weet niet wie jij bezocht heb maar de dame die ik kreeg was braziliaans lelijk hangbuik enz

Hard weggerend was in zelfse straat flat

Geval van foto pikken of .....
 
Advertentie nog eens bekeken. Zelfde tekst, zelfde telefoonnummer.
Foto's compleet anders dan de foto's die ik in de advertentie zag toen ik mijn afspraak had.
Wordt dus blijkbaar een andere dame (dames?) ingezet op dezelfde kinky advertentie.
 
Ik heb deze dame in Vianen bezocht. Ik kon niet zeggen of het de dame van de Foto's was. De foto's zijn vrij algemeen. Kan zomaar iemand anders zijn. Sex was prima. Lekker 69 gedaan en haar heerlijk in missio genomen. Voor of achteraf wassen was er niet bij. Voor mij geen herhaling. Sex was prima.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan