runner2001
Wandelaar
- Algemene beoordeling
- 1,00 ster(ren)
- Pijpen
- 2,00 ster(ren)
- Aftrekken
- 1,00 ster(ren)
- Extra's
- Pijpen deepthroat
- Gesproken taal
- Engels
- Algehele Hygiëne
- Voldoende
- Origine
- Zuid-Europees
- Leeftijd
- 30-35
- Haarkleur
- Zwart
- Cupmaat
- E+ (fake)
- Lengte
- 1.60 m - 1.70 m
- Lichaamsbouw
- Atletisch
- Duur van bezoek
- 15 minuten
- Shift
- Middag
- Dag
- Vrijdag
- Totale kosten (in euro)
- 50
Op de Oudezijdsvoorburgwal zitten maar een paar ramen waar dames zitten, de meeste zitten op de oudezijdsachterburgwal namelijk. Ik wist dat op nr 68 Lisa ergens zou zitten. Had een aantekening gemaakt dat zij , volgens deze site, de moeite waard moest zijn om te bezoeken.
Ik dacht haar te zien, maar bij binnenkomst stelde zij zich voor als Megan, toen dacht ik al ojee ik zit volgens mij verkeerd, maar de dikke jetsers die deze Italiaanse meid hadden mij totaal in zijn greep en ik dacht okay proberen maar. € 50,-, ik dacht nog, nou dat valt mee, maar als er dan betaald is, dan komen de extra's. Die € 50,- was alleen voor pijpen
, voor neuken moest er wel € 100,- bij, maar omdat ik zo'n 'nice guy' was hoefde ik maar € 50 extra te lappen. dat ging dus niet gebeuren, hoe geil ik ook ben. Ik dacht zeg dat dan bij de deur, als ik binnen kom. Ik voelde me flink genaaid, maar op de wallen kun je volgens mij niet meer neuken voor € 50, zeker niet bij de voor- en achterburgwallen. Ik zei doe eerst dat mondje er maar eens om, maar behalve dat ze dat best hard deed zie en voel ik dan ook niks van haar tieten waar ik tenslotte speciaal voor kwam.
Ik zei trek me dan maar langzaam af, dan heb ik toch nog een beetje plezier voor die € 50, maar ook dat moest in een noodtempo
afgewerkt worden. Langzaam staat niet in haar woordenboek. Heel jammer allemaal. Zo zorg je er nou voor dat mannen zoals ik niet meer op de wallen komen. Goed, misschien een domme naïeve actie van mij om toch naar binnen te gaan. Voortaan goed kijken in de recensies. Lisa staat op 68 rechts en Megan stond dus links.
Ik dacht haar te zien, maar bij binnenkomst stelde zij zich voor als Megan, toen dacht ik al ojee ik zit volgens mij verkeerd, maar de dikke jetsers die deze Italiaanse meid hadden mij totaal in zijn greep en ik dacht okay proberen maar. € 50,-, ik dacht nog, nou dat valt mee, maar als er dan betaald is, dan komen de extra's. Die € 50,- was alleen voor pijpen
Ik zei trek me dan maar langzaam af, dan heb ik toch nog een beetje plezier voor die € 50, maar ook dat moest in een noodtempo