WHEM Megan, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Gisteravond bij Megan geweest. Lang verhaal kort: absoluut nul komma nul herhalingsgevaar. Recensie is eigenlijk ook helemaal niet van toepassing. Wie vragen heeft, kan mij PM'en. (Zie ook mijn overige posts) I
 
Ben er ook geweest.
Ook getwijfeld of ik wel een recensie zou schrijven, toch maar gedaan.
 
Ik vind het gewoon heel jammer en wel heel naar dat het fysiek werd. Moet ik eens doen: iemand die naakt is, bij zijn keel grijpen. Kijken hoe gezellig het voor mij wordt. Ik heb ook een recensie geschreven.
 
Ik vind het gewoon heel jammer en wel heel naar dat het fysiek werd. Moet ik eens doen: iemand die naakt is, bij zijn keel grijpen. Kijken hoe gezellig het voor mij wordt. Ik heb ook een recensie geschreven.
Als ik jou verhaal lees en haar profiel bekijk kan ik mij indenken dat ze niet geheel vrijwillig op haar rug ligt.

Gedwongen meiden moeten vaak een bepaald bedrag bijeen verdienen om überhaupt eens hun paspoort terug te krijgen. Vandaar waarschijnlijk het geweld. Wat het niet goed praat. Maar mij wel ah denken zet.

Goed dat je het wel als recensie erbij geschreven hebt. Gewaarschuwd mens telt voor 2.
 
Als ik jou verhaal lees en haar profiel bekijk kan ik mij indenken dat ze niet geheel vrijwillig op haar rug ligt.

Gedwongen meiden moeten vaak een bepaald bedrag bijeen verdienen om überhaupt eens hun paspoort terug te krijgen. Vandaar waarschijnlijk het geweld. Wat het niet goed praat. Maar mij wel ah denken zet.

Goed dat je het wel als recensie erbij geschreven hebt. Gewaarschuwd mens telt voor 2.
@Miss Tiffany , dank je wel. Jij bent zelf DVP. Jij kent dit wereldje het best. Vind jij dat ik geld na zou moeten brengen? Maar 50 vind ikzelf gewoon te veel als je bedenkt hoe het allemaal ging.
 
Terug
Bovenaan Onderaan