WHEM Megan, Vlissingen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee ,ontvangst adres is hetzelfde waar Samy ook ontvangt.Dat was niets ,dus misschien niet eerlijk tegenover Megan,toch maar laten verlopen.
Nu blijkt dat de foto's niet kloppen , waarschijnlijk toch goed gehandeld
 
Ik ben er in het verleden wel geweest zo wel bij Sammy als Megan. Je krijgt gewoon de standaard service. Niet slecht maar ook niet goed. Ik zat bij Megan aan de haar maar werd er op gewezen dat ik daar niet aan mocht komen.
Ik had het idee dat ze een pruik draagt. Ja ze is wel blond maar de foto's zijn mooier als in werkelijkheid.
 
Ik ben er in het verleden wel geweest zo wel bij Sammy als Megan. Je krijgt gewoon de standaard service. Niet slecht maar ook niet goed. Ik zat bij Megan aan de haar maar werd er op gewezen dat ik daar niet aan mocht komen.
Ik had het idee dat ze een pruik draagt. Ja ze is wel blond maar de foto's zijn mooier als in werkelijkheid.
Nu zag ik je reactie
Ik ben er in het verleden wel geweest zo wel bij Sammy als Megan. Je krijgt gewoon de standaard service. Niet slecht maar ook niet goed. Ik zat bij Megan aan de haar maar werd er op gewezen dat ik daar niet aan mocht komen.
Ik had het idee dat ze een pruik draagt. Ja ze is wel blond maar de foto's zijn mooier als in werkelijkheid.
Nu zag ik je recensie van Samy,dat was minder dan de standaard service.
 
Terug
Bovenaan Onderaan