Recensie Mei, Amsterdam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

mustogoz

Stamgast
347
15/09/22
144
44
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1308594-mei
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Mei ontvangt in een keurige flatje in Bos en Lommer.
Is absoluut niet de dame van de foto maar stuur wel een foto van haar. Ik dacht kon er wel mee door en heb toen afgesproken.
Uiterlijk valt ze onder mager en borsten zijn een broodplank met 2 erwten.
Pijpen was niet bijzonder maar je voelt haar tanden wel en dat maakt het nog meer onaangenaam.
Intiem met een paar standje in haar strakke doos die niet veel kan hebben als je te diep gaat.
Even een half uur vol maken d.m.v. massage zat er niet in, na klaarkomen word er verwacht dat je ook direct vertrekt.
Overall een matige bezoekje en niet voor herhaling vatbaar.
 
Ik knapte er gelijk op af. Idd een andere foto sturen. Ze vroeg mij om een foto. Vond t erg vreemd.
Jammer. De dame van de advertentie leek de moeite waard.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1308594-mei
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook op deze advertentie gereageerd.

Door ervaring wijs geworden, meteen gevraagd of de foto's kloppen. Smoesje, maar ik kreeg wel een foto geappt. Ik moest er ook één sturen. Een wederzijds nice volgde. De locatie was mij bekend.

Toch maar afgesproken en op verkenning gegaan. Vriendelijke begroeting met een omhelzing en kusjes. Ik vraag mij sterk af of ik wel dezelfde Dame kreeg als de topicstarter.

Nog wat meer kusjes. Pijpen was zacht en diep. Ik vond dat wel aangenaam. Op bed ging het spel verder met likken. Eerst haar sterretje en daarna een geschoren poes. Ik begon voorzichtig met mijn vingertop op haar sterretje te drukken en dat mocht. Rustig verder met likken, waar madam pap van lustte. Intiem paste goed en even later ook tegelijk vingeren in haar sterretje. Bloedgeil werd ze.

Na elkaar even onder de douche en daarna hielp ze mij met aankleden. Ik vond het gezellig. Herhalingsgevaar? Ja als ik zou weten dat ik dezelfde Dame weer kan boeken.

Minpunt: geen droge handdoek.

Ergens vrees ik dat we voor elke geplaatste recensie een andere Dame bespreken. Maar goed, voor wat het waard is mijn ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Dat appartementje op de foto's van die Lucy herken ik (is inderdaad in Bos en Lommer). Is erg lastig om nog andere dames in dat kleine hok te verstoppen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan