Recensie Mei/Olivia/Sophie, Amsterdam (vh Rotterdam, Den Haag) 3,38 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/4759977-mei
Na jaren heb ik weer eens contact opgenomen met Mei (Sophie toentertijd) want haar nieuwe looks trokken al een tijdje mijn aandacht. Ze herkende me nog dus dat is altijd leuk om te horen. Een afspraak was snel gemaakt en heb ik haar onlangs bezocht in een nette appartement in Amsterdam West.

Mei ziet er exact uit zoals op haar nieuwe foto's: flink afgevallen en een superstrak afgetraind lichaam. Nog steeds erg vriendelijk, een mooie lach en netjes verzorgd. Op de kamer staand een beetje tz-en en friemelen, netjes afgerekend, uitkleden, verder tongen, haar op bed gebeft, op haar knietjes gulzig en met veel gevoel laten pzc-en, condoom erom en staand naast het bed haar met lange diepe halen doggy genomen waarbij ze heerlijk meedeed. Op bed heeft ze me eventjes gerimd, haar laten facesitten en uiteindelijk pijpend/trekkend afgemaakt waarna ze hem nog even zalig in haar mond nam. Na de boel opgeruimd te hebben en een napraatje snel opgestaan, opfrissen, aankleden, nog verder een relaxed napraatje, afscheidskusje erop en tevreden de deur weer uitgelopen.

Kortom: heerlijke date gehad met Mei en blij dat ik haar weer heb ontmoet. Rapportcijfer: 8+.

Terug
Bovenaan Onderaan