Meisjes die het doen voor de lol

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

hama

Stamgast
Forumpionier
540
04/07/21
375
Vroeger heb ik 2 meisjes gekend die tijdens een T-Dansant met 4 tot 5 jongens naar buiten gingen om een beurt te krijgen. Gewoon voor de lol. Ze hunkerden naar seks. Tuurlijk stonden de jongens vaak in de rij. Ik incluis. Het was een mini-gangbang. Zonder condoom dan nog. Heeft iemand ook een dergelijk 'fenomeen' kunnen meemaken? En over tongzoenen gesproken: het mondje van een ander meisje was nog meer net toe of ze kreeg al een andere tong in haar mond. Ze keek zelfs niet om wie en wat het ging. Dat gebeurde meestal tijdens een bamba (ook wel eens kuskesdans) genoemd. Ik heb van een meisje eens vernomen dat ze een weddenschap had aangegaan om met zoveel mogelijk jongens op één avond een tong te draaien. Ze strandde op 15. Haar vriendin had het echter tot 20 geschopt. Tuurlijk werd ze daarna voor sletje versleten. Maar voor ons, kerels, was het een lust van jewelste.
 
Elke vrijdag waren er Gavin Fridays (ik bedoel niet de band, maar het was het iets Giving Fridays ofzo).
Ja maakte hetzelfde mee wat jij zeg maar dan in een club, de meiden mochten gratis naar binnen, jongens moesten een paar gulden betalen. Het verschil was met jou dat het dus niet buiten was maar in een club (die eigenlijk niet open hoorde te zijn).
Ik weet niet wat de catch was, maar wij jongeren hadden een plek om lol te hebben.
 
Elke vrijdag waren er Gavin Fridays (ik bedoel niet de band, maar het was het iets Giving Fridays ofzo).
Ja maakte hetzelfde mee wat jij zeg maar dan in een club, de meiden mochten gratis naar binnen, jongens moesten een paar gulden betalen. Het verschil was met jou dat het dus niet buiten was maar in een club (die eigenlijk niet open hoorde te zijn).
Ik weet niet wat de catch was, maar wij jongeren hadden een plek om lol te hebben.
Maar hier was gewoon op een dansavond. Ten voordele van één of andere vereniging. En die meisjes kusten er zomaar op los. Ze zagen allicht niet met wie en waarom. Zonder gevoelens. Gewoon voor de lust. En dan naar buiten met één of andere kerel. Tot 3 à 4 keer gingen ze per avond intiem. En daar kwam geen enkele cent aan te pas. Uit lust, zomaar. Was echt gezellig toen. Al zou ik zo'n sletje toch niet graag als vrouw hebben. Moet ik eerlijk toegeven. Want toen waren ze tussen de 16 en 20 jaar. Rokje omhoog. Kousen even op hun plaats zetten, en hup: intiem. En na een kwartiertje kwamen ze terug naar binnen en keken ze amper nog naar elkaar. Want het meisje lebberde met haar tong zowat de halve zaal. Ik heb er meerdere zo gekend.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?

Partners

Nieuwste berichten

Forum statistieken

Onderwerpen
37.578
Berichten
728.506
Leden
33.553
Nieuwste lid
Giggle07
Terug
Bovenaan Onderaan