WHEM Melania Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Vanmiddag bij deze dame geweest kan alleen maar positief zijn lijkt op de foto's doet alles wat er in het profiel staat tz pzc beffen vingeren prijs is all in geen klok kijkster wat mij betreft voor herhaling vatbaar gewoon een lekkere milf
 
Vanmiddag bij deze dame geweest kan alleen maar positief zijn lijkt op de foto's doet alles wat er in het profiel staat tz pzc beffen vingeren prijs is all in geen klok kijkster wat mij betreft voor herhaling vatbaar gewoon een lekkere milf
Weet je of zij langer in Den Bosch blijft?
Of reist zij rond in NL?
War komt zij vandaan?
Is de communicatie makkelijk en duidelijk?
 
Ze blijft nog 2 weken in den Bosch reist ook door het land zoals veel dames uit de Baltische staten communicatie is makkelijk en duidelijk zolang je niet op de blacklist staat
 
Melanie, mooie Oekraïnse, lieve mooie vrouw met een goed figuur, alles 'echt'. Foto's zijn natuurlijk Glamour maar ze ziet er in het echt mooi en verzorgd uit. Sex is prima, doet wat ze beloofd. Ik heb in ieder geval een fijn uur met haar gehad, misschien omdat het klikte maar toch. Herhaling waarschijnlijk.
 
Ik ben al meerder keren geweest. Je wordt ontvangen in een mooi en schoon appartement. Ze opent de deur in sexy lingerie. Alles wat in advertentie staat is mogelijk. Ze neemt alle tijd voor en bezorgt je een fijne tijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan