Recensie Melanie (Jennifer, Rossy, Yessy, Pamela), Leidschendam 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

CJ7

Wandelaar
31
29/04/22
37
7
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/erotische-massage-_8120733
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
In het topic 'Wie heeft ervaring met?' was er nog onduidelijkheid/voorzichtigheid of deze dame echt was.

Ik ben laatst bij deze dame geweest in Leidschendam en ik kan bevestigen dat deze dame 100% echt is.

Wilde eigenlijk een andere dame bezoeken (waar ik al eens eerder bij was geweest), maar haar uitdagende foto's hadden mij uiteindelijk overgehaald. Mijn geilheid overwon het van de redelijkheid en dus toch besloten om naar deze dame te gaan, ook al was er nog geen officiële review.

Hoe weet ik dat deze dame echt is?
- Haar tattoos (boven haar borsten) zijn duidelijk te herkennen tussen de foto's, en heb ik ook in het echt bij haar gezien.
- De grijze kleur tussen haar zwarte haren heeft ze nog steeds en dat kon ik ook bij haar herkennen.
- Ik kan duidelijk de kamer zien waar ik met haar was tussen de foto's. De foto's waarop ze een wit topje aan heeft met de touwtjes, daarvan herken ik op de achtergrond de vloerlamp, de hanglamp, het dekbed overtrek en de kussens. Het kan dus niet anders dat deze dame en de foto's gewoon echt zijn.

Moet er alleen wel bij zeggen dat ik, op basis van haar foto's, een wat meisjesachtiger/jonge/petit dame had verwacht. In het echt leek ze wat ouder en is ze wat langer wat haar wat volwassener maakt. Op zich niet erg omdat ik juist van langere en die leeftijd (eind 20 begin 30) dames houd, maar de foto's geven naar mijn mening toch wel een iets ander beeld.
Foto waarop ze het fel roze topje aan heeft, komt wat mij betreft het meest dichtbij van hoe ze er in het echt uitziet.

Wat de date betreft, ik kon wel merken dat ze dit werk al langer doet, ze is dus zeker geen groentje. Pijpen (zc) en seks was gewoon prima, en af en toe maakte ze van die geile bewegingen en deed ze lekker mee zoals alleen latina's van nature kunnen, of stimuleerde mij om nog verder te gaan. Enige paar kleine minpunten is misschien alleen de taalbarrière en dat haar lichaam niet helemaal naar mijn smaak is (is dus meer persoonlijk, ik vind haar kont net iets te groot).
Toen ik net binnenkwam kon ik trouwens ook duidelijk een man in de woonkamer zien (op de bank aan het tv kijken ofzo), had er voor de rest van de date geen last van, maar dit even ter info.

Herhalingsgevaar: Misschien.
Op de app wordt snel en duidelijk gereageerd (waarschijnlijk door die gast die als planner fungeert, in het andere topic werd al over een booker gesproken). Ook is de dame zelf gewoon aardig en is niet passief tijdens het pijpen en de seks.

PS. Dame heeft meerdere links.






 
Ik sluit mij bij de bovenstaande reactie wat betreft de authentiteit van de dame. Deze Dominicaanse komt geregeld naar Nederland.

De taalbarrière is zonde, anders is er nog meer uit te halen denk ik.

Ze adverteert over het algemeen met een erotische massage. Ze biedt echter ook pzc en sex aan. De massage is best ok, stevige handen. Ze gebruikt haar borsten ook maar een super b2b wordt het niet. Wat wel megageil is, is dat als je op je rug ligt ze je masseert maar tegelijkertijd ook je perineum en ballen gaat likken, heerlijk. Je kunt een uur volmaken met alleen maar gepijpt worden en gemasseerd worden.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan