Recensie Melanie, Oudenbosch vh Amstelveen, Zwolle 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

duifje123

Wandelaar
54
19/12/22
42
10
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/1571710-melanie
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Onlangs deze dame bezocht, advertentie mooie dame, gevraagd of de foto's kloppen, kreeg een video ter bevestiging, ik dacht super, bij binnenkomst niet de dame van de foto's
Ik dacht een half uur te gaan voor 100, maar gauw een vluggertje gedaan. 70 euro. Slechte conversatie, bijna geen Engels, niet voor herhaling vatbaar..
 
Het is dus niet de mooie dame van de foto's maar hoe ziet ze er dan uit? De prijs is iig aantrekkelijk 😀
Geloof me: het gebruik van andere foto's is doorgaans een red flag en genoeg reden om er verder geen aandacht aan te besteden. Tenzij je houdt van risico's nemen met je geld, maar gezien jouw opmerking over de prijs lijkt me dat niet het geval.
 
Probeer het gewoon en deel je ervaring..zeg niet dat we je niet gewaarschuwd hebben. Het was niet zo dat er in mijn geval een aartslelijkerd achter de deur stond, het lukte wel om klaar te komen....maar zoals gezegd niet de dame als in de advertentie.
 
Zolang er toch nog mannen zijn die toch betalen komen ze er mee weg. Ben zeker bij de helft weggelopen, omdat het gewoonweg niet de dame was van de foto's. Of gewoon niet in de buurt kwam van de foto qua uiterlijk.

Dan maar wat handwerk om me te ontladen :)
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/1571710-melanie
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
wil ik ook even inhaken..
bovenstaande kan ik mij wel in vinden..
maar het dingetje met het inmiddels bekende adres in Oudenbosch, en dat heb ik al meer geschreven..er zitten meerdere dames in dat huis..
ik denk een stuk of 3 a 4 die elk wel iets weghebben van de dame in de add..waarvan er altijd 1 de dame van de foto's IS..
heb je pech en iemand anders is al bezig met de rodeo..dan krijg je wat anders..heb je geluk,,dan is ze het..
gisteren had ik dus geluk dat ik net van de kamer afkwam met een andere dame die dus NIET de dame van de foto's was..
en zag Melanie in het trapgat..(zij mij niet overigens)
nou had ik de rest van de dag tijd..en ik vond haar wel heel lekker,..was al naar mijn bus gelopen en ingestapt..reed weg ..toen het duiveltje op mijn schouder zei 'rij terug lul en pak ze,heb je ze gezien?'..
engel op mijn schouder 'rijd naar huis ,je bent nog geen 15 minuten geleden klaargekomen,wees wijs en bereid je werk voor morgen voor'..

het werd het duiveltje..afspraak gemaakt met de planner die beneden in de huiskamer zit..even een rondje gereden en terug..
'Melanie' deed dus de deur open..
die zei natuurlijk niks..want die verwacht niet dat ik mezelf voor zou stellen in het Spaans..(was een gok ,voor het zelfde geld is ze een Brasil)..
maar toen ik daar op verder ging was het ijs gebroken..
en heren..het is 100% de meid van de foto's ..van gezicht zit er wel iets van de jonge Salma Hayek in..tieten zijn nep ,zoals bij 95% van de Latina's..
mooi postuur ergens tussen de 1,65 en 1.70..
afgesproken voor een half uur met pzc..niet gelijk een uur..is toch zonde van de tijd ,en probeer maar eens 3x in een uur klaar te komen..lukt toch niet..
mocht even douchen en mevrouw kwam er meteen bij staan..,mijn gereedschap werd geinspecteerd en geschrobt terwijl er alweer leven inkwam..
ze wist natuurlijk niet dat ik dame achter deur 2 al had ondergeknald..een goed half uur terug..en wijselijk zei ik niks..
terug op de slaapkamer trok ik haar string naar beneden en begon maar gelijk met beffen en strelen..kon ze zeker waarderen..
begon ook vanalles uit te kramen in het spaans,wat ik niet echt verstond..na een minuut of (weet ik veel)..gaf ze te kennen dat ze me wilde pijpen..
ben op mijn rug gaan liggen en haar haar gang laten gaan..
en dat deed ze dus echt voortreffelijk..lange /korte halen..helemaal tot de wortel..af en toe tussendoor geile praat erbij..helemaal goed..ze zuigt je keihard..totdat je keihard bent..geen na 20 seconden..joe fak nau,nau joe fak onzin..
het rare is dat ondanks het de 2e keer was ,ik dit keer geiler was dan eerder en dus weer snel aan mijn tax begon te komen..
condoom gepakt ,even het gevoel laten zakken en missio en prone bone gedaan..dame doet goed mee..en probeert je in missio telkens te zoenen..
bijna weer knallen vanuit mijn kant..en dit gaf ik ook aan..'en mi cara,damelo' zei ze daarop..
oke dan..was wel niet afgesproken ..maar daar zeg ik geen 'nee' op..
condoom af ,even een paar rukjes en 3 stralen over haar kin en wang..kneep ze nog even in mijn zak..
dame bleef nog even liggen..doekje over haar gezicht en opfrissen in de badkamer..ik ook ..beetje geouwehoert over van alles en nog wat en aangekleed..
heb ze overigens NIET met haar foon bezig gezien..en als ze op de tijd let zou ik niet weten hoe..ze droeg geen horloge ,hangt geen klok..
5 minuten later stond ik weer buiten..ik dacht nog..fuuuuuck ,doe mij dit elke week..
de mannen van de groenvoorziening die op het pleintje stonden te zweten met hun bosmaaier zagen me al voor de 4e keer..waarschijnlijk niks in de gaten
ze zal waarschijnlijk nog wel verder touren door nederland ,dus doe er je voordeel mee..
als ze nog een keer terug in Oudenbosch zit..dan gaat het duiveltje WEER zijn zin krijgen..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan