WHEM Melanie, Rotterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Geen ervaring mee, wel whatsapp contact gehad. Zit in Rdam-W, waarschijnlijk Latina (iig niet Nederlands), 60 euro voor 30 min, 45 min 80, 60 min 120 euro incl HE
 
Advertentietekst lijkt inderdaad ook wel door een vertaalmachine te zijn gemaakt. Rare zinnen. Dacht ook in een ander topic iets over haar gelezen te hebben, maar weet niet meer waar, helaas.
 
Yup heeft soms meerdere advertenties, momenteel op marktplaats onder rafa Rotterdam, komt uit colombia en heeft grote tieten, ontvangt omgeving Zuidplein en soms schiedam , bij Zuidplein is het een bovenwoning en een heul klein kamertje en dito massage tafel formaat strijkplank, eh sja ik was 70€ of misschien 80€ kwijt de massage sloeg nergens op en mocht even met dr tieten spelen maar verders niks, soms heeft ze nog een advertentie en dan biedt ze ook blowjobs en intiem aan zag ik maar trek dan je knip maar open en of t t dan waard is ik betwijfel het
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan