Melanie Veldhoven, aanbetaling vooraf

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Slecht geknipte foto, kan deze meteen linken aan 2 andere nep advertenties van Priscilla & Charlotte
 
@Enjoy_life
Waarom is ze een faker?
Het gedeelte aanbetaling maakt je inderdaad niet direct een faker. Ben ook geen fan van dit soort topics; "Fake want doet iets wat me niet bevalt" kind of topics.

Echter blijkt later dat het in dit geval wel om een faker gaat maar niet door de topicstarter maar door de vertrouwde @jumpstreet 👌🏻
 
Het gedeelte aanbetaling maakt je inderdaad niet direct een faker. Ben ook geen fan van dit soort topics; "Fake want doet iets wat me niet bevalt" kind of topics.

Echter blijkt later dat het in dit geval wel om een faker gaat maar niet door de topicstarter maar door de vertrouwde @jumpstreet 👌🏻
Dank voor het compliment @Veerlexx :D

@Paulus2 Om te beginnen en is niet moeilijk te zien een zeer slecht geknipte foto
Dan komt al in de advertentie all-in wat bij mij al een klein licht teken geeft.

De rest van mijn zoekacties post ik niet, want wordt het ze wel erg makkelijk gemaakt om alles te omzeilen.
Bij aanbetaling gaan niet direct alle rode vlaggen omhoog, maar begin ik wel achterdocht te krijgen, er zijn ook advertenties geweest waar ik niets kon vinden.
Alleen deze was zo stom om zichzelf aan die 2 andere te laten linken, hoe? dat mag de oplichter lekker zelf uitzoeken, maar ik heb mijn huiswerk goed gedaan🤣

Ik hoop trouwens dat de Midhold afdeling Sexjobs even meeleest: jullie beveiliging is nog steeds zo lek als een mandje! terwijl jullie zeiden dat de beveiliging super werkt nu..... ;)
 
@jumpstreet
Bedankt voor je uitleg, maar ik stelde mijn vraag aan @Enjoy_life , omdat het leek alsof het vragen om een aanbetaling als fake werd bestempeld. We weten natuurlijk allemaal dat je in ieder geval zeer voorzichtig moet zijn met het doen van een vooruitbetaling.
 
''Het'' heeft gekozen voor een nieuwe foto van een andere dame.
Lees je mee? Dan weet je dat je weer betrapt bent ;)
Zojuist contact met Madelief gehad en er hoeft niet vooraf te worden betaald. Bij aankomst met tikkie is prima of cash..
Ik ga zo als het goed is eerst nog even kort video bellen om te zien of het idd de dame van de video is die ik opgestuurd kreeg.
Bijgesloten screenshot whatsapp.


@jumpstreet SORRY, je hebt denk ik toch gelijk. Ze zou me video bellen maar dat gebeurt niet. Ik krijg haar ook niet meer te pakken..
Heb wel een filmpje van haar gehad die ik heb opgeslagen. Hierop staat ze met face. Maar is dit niet gewoon iemand anders een onschuldig meisje?
Triest verhaal dit.
 

Bijlagen

  • Screenshot_2023-02-28-18-44-55-24_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    Screenshot_2023-02-28-18-44-55-24_6012fa4d4ddec268fc5c7112cbb265e7.jpg
    91,2 KB · Weergaven: 112
Laatst bewerkt:
Zojuist contact met Madelief gehad en er hoeft niet vooraf te worden betaald. Bij aankomst met tikkie is prima of cash..
Ik ga zo als het goed is eerst nog even kort video bellen om te zien of het idd de dame van de video is die ik opgestuurd kreeg.
Bijgesloten screenshot whatsapp.


@jumpstreet SORRY, je hebt denk ik toch gelijk. Ze zou me video bellen maar dat gebeurt niet. Ik krijg haar ook niet meer te pakken..
Heb wel een filmpje van haar gehad die ik heb opgeslagen. Hierop staat ze met face. Maar is dit niet gewoon iemand anders een onschuldig meisje?
Triest verhaal dit.
Als ik niet zeker van mijn zaak was had ik dat niet gepost.
Vond jouw bericht al vrij opmerkelijk maar mooi dat ''het'' nu ook toont dat ze bij jou niet opneemt.

Het gevaar zit hem vooral dat ''het'' een foto van jou wilt om je te kunnen chanteren.
Filmpjes kunnen gestolen zijn, ga daar maar gewoon vanuit want klopt allemaal van geen kant.

En daarnaast heb ik het vrij gemakkelijk kunnen linken aan 2 andere oplichters die actief zijn :)
 
Ik / wij krijgen soms ook te maken met oplichters, maar de tot op heden meest effectieve manier is gewoon het IP blokkeren. Het liefst op hostname zelf. Als men een VPN gebruikt dan raakt men vanzelf op qua IP adressen. Er zijn verschillende manieren ook om te ontdekken of iemand fake is of niet. Sexjobs zou er goed aan doen om gewoon ID verificatie door te voeren. Dat legt de drempel wat hoger, maar het maakt de ervaring van het platform en kwaliteit een stuk beter. Oplichters betalen hoogstwaarschijnlijk ook gewoon, dus die zullen hier en daar een oogje toeknijpen, wat jammer is. Uiteindelijk draait shit om geld en zij willen daar ook een stukje van.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan