Recensie Melina, Brugge 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wolfgang

Vaste klant
124
19/01/22
61
7
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/very-pretty-and-accommodating.html
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Fake en nog eens fake.
Bij het openen van de deur staat ze volledig aangekleed in een donkere hal.
Dan op de nog eens donkere slaapkamer waar ze je amper aankijkt om haar gezicht te verbergen. Vraagt ze eerst haar geld.
Pas dan kon ik haar goed bekijken.
Minstens 45j, een groot litteken op haar buik van een keizersnede of weet ik veel welke operatie.
En een gezicht en lichaam die ik totaal on aantrekkelijk vind.
Dan toch maar proberen het beste van te maken, na heel wat moeite toch een stijve gekregen en gekomen.



Ik ben het beu privé ontvangst!
Van de 10 afspraken die ik al ondernomen heb was er 1 dame zoals op De foto's,
2 daarvan fake foto maar zeker de moeite. En de resterende 7 zouden eigenlijk mij moeten betalen voor sex.
 
Laatst bewerkt:
Fake en nog eens fake.
Bij het openen van de deur staat ze volledig aangekleed in een donkere hal.
Dan op de nog eens konkere slaapkamer waar ze je amper aankijkt om haar gezicht te verbergen. Vraagt ze eerst haar geld.
Pas dan kon ik haar goed bekijken.
Minstens 45j, een groot litteken op haar buik van een kijzersnede of weet ik veel welke operatie.
En een gezicht en lichaam die ik totaal on aantrekkelijk vind.
Dan toch maar proberen het beste van te maken, na heel wat moeite toch een stijve gekregen en gekomen.



Ik ben het beu privé ontvanst!
Van de 10 afspraken die ik al ondernomen heb was er 1 dame zoals op De foto's,
2 daarvan fake foto maar zeker de moeite. En de resterende 7 zouden eigenlijk mij moeten betalen voor sex.
Wel ontvangst hé Wolfgang jij hebt hun niet gevangen in tegendeel zij hebben jou gevangen !!!!
Ook zou ik konkere willen wijzigen naar donkere en de kijzersnede willen aanpassen naar keizersnede natuurlijk allemaal met uw goedvinden hé.
 
Zelf een latina was ze niet, een Thai zei ze.
Voor mij enkel nog raamprostitutie.
Je ziet dan teminste waarvoor je betaald
Juist ! Privé ontvangst is altijd een risico... Met privéhuizen - die een goede reputatie hebben - loop je minder kans op een ontgoocheling. Algemeen: Als de recensies goed zijn ben je nog niet zeker dat het ok zal zijn maar als de recensies slecht zijn blijf je hoe dan ook beter weg (geen enkele pooier of vrouw zal over zichzelf slechte dingen schrijven lijkt mij). Zelf heb ik geen ervaring met privéhuizen maar ik denk dat de uitbaters van privéhuizen het zich niet kunnen veroorloven om te werken met 'slechte' meiden... Zoiets doet al vlug de ronde. Casa-club.brugge.be ((l'amazonia) geniet een goede reputatie en daar wil ik wel een langsgaan. Iemand ervaring met l'amazonia loppem ? (noemt tegenwoordig casa-brugge.be, foto's zien er alvast veelbelovend uit). Merci.
 
Ik ben vroeger nog een aantal keer in l'amazonia geweest. Bijna altijd goed ervaring gehad.
Maar nu zijn er enkel nog latina's, die allemaal ook niet lang blijven. Niet echt mijn ding. Hoewel die Sabrina me wel doet twijfelen.
 
Ik ben vroeger nog een aantal keer in l'amazonia geweest. Bijna altijd goed ervaring gehad.
Maar nu zijn er enkel nog latina's, die allemaal ook niet lang blijven. Niet echt mijn ding. Hoewel die Sabrina me wel doet twijfelen.
Hallo Big_Mike. Die Perla (Spaanse met lange zwarte haren en fel bruin donjere huid) stond pas op de site sedert zondag en staat er al niet meer op. Ze zag er - voor mij - ontzettend aantrekkelijk uit maar het feit dat ze er nu (allicht) al weg is zegt wellicht alles .... Grt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan