Recensie Melinda, Strombeek-Bever 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

1800bull

Vaste klant
125
17/05/22
41
9
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melinda-veryyy-hot-2.html
Totale kosten (in euro)
150
Kwam haar profiel tegen en zag dat er hier enkel een WHEN van was. Me er op gewaagd en geboekt. Snel antwoord, snel beschikbaar. Genoeg parking nabij en in een flat gebouw dus vrij discreet.

Ik had haar geboekt omdat de foto's lieten uitschijnen dat ze een smalle bekken/poep heeft. Jammer genoeg bleek toch in realiteit niet zo te zijn en had ze eerder de gekende Braziliaanse vormen. Ook vermoed ik redelijk wat fake/bijgewerkt. Het was een super hete dag, er was wel zo een mobiele airco op de kamer maar die kon niet op tegen de hitte in de kamer.

De date zelf. Ze begint er direct aan, vrij vlot in communicatie, Engels of Frans maar Frans kon ze beter. Eerst een beetje opgegeild met een klein dansje en dan op haar knieën. Had het niet door maar condoom zat al in haar mond dus was het pijpen met condoom. Zeer kort, beetje te kort voor voor mij. Dan direct intiem. Ik vermoed dat ze me snel wou afwerken en er werd flink afgebeukt. Ze had jammer genoeg geen geluk en ik had een topdag. Resultaat non stop hard stoten in verschillende posities waardoor we beide door de intensiteit en warmte op de kamer aan het happen waren naar lucht. Was wel leuk zo hard te kunnen blijven gaan en ze zelf daar actief deel in nam. Uiteindelijk klaargekomen in condoom, opgekuist geweest en ze stelde een massage voor. Deze heb ik geweigerd want eerlijk gezegd, wou gewoon naar buiten om op adem te komen.

Conclusie: niet onknappe vrouw maar niet echt mijn ding. Leuk dat het allemaal wat harder mag, maar het kort pijpen met condoom en haar looks zorgen er voor dat er geen herhalingsgevaar voor mij is

Terug
Bovenaan Onderaan