WHEM Melisa (Aziatisch) uit Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

horny

Vaste klant
Forumpionier
125
05/07/21
52
2
Wie heeft ervaring met Melisa. Ze zegt uit de Filipijnen te komen.
Foto's zien er goed uit, alhoewel ik niet 100% weet of ze een omgebouwde is.
Met die aziatiasche types weet je het immers nooit, net als Sissel uit Amsterdam.
 
ben nog steeds niet geweest, aantal slechte ervaringen achter de rug met dames die er niet uit zagen zoals op de foto
heb nog steeds interesse in haar , maar wacht nu echt even op iemand anders die ervaring wil delen eerst
 
Ik heb haar een paar weken geleden bezocht. Ze zei dat ze uit Maleisië komt.
Ze was erg ongeïnteresseerd. Ze begon te blazen met haar kleren aan. het was een slechte
Toen ik haar na een paar minuten vroeg om uit de kleren te gaan, zei ze dat ze dat niet kon omdat ze in haar menstruatiecyclus zat. Ik had zoiets van WTF. sneed mijn verlies en ging weg.
 
Ik heb haar een paar weken geleden bezocht. Ze zei dat ze uit Maleisië komt.
Ze was erg ongeïnteresseerd. Ze begon te blazen met haar kleren aan. het was een slechte
Toen ik haar na een paar minuten vroeg om uit de kleren te gaan, zei ze dat ze dat niet kon omdat ze in haar menstruatiecyclus zat. Ik had zoiets van WTF. sneed mijn verlies en ging weg.
Dit ziet eruit als een slechte vertaling uit het engels... Beetje raar
 
She began fuming... it was bad
Cut my losses

Yup, ik denk ook dat Google hier heeft geholpen.

Maar goed, de voertaal hier is Nederlands, dus mogelijk uit beleefdheid vertaling door Google.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan