Recensie Melisa, Eindhoven, Baekelandplein 19 links 4,43 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag Melissa weer gepakt.

Voor 100 extra mocht ik in haar mond komen! Tot de laatste druppel slurpte ze het eruit. Heerlijke pijpbeurt gaf ze weg. Geen klokkijkster en altijd vriendelijk. Een topper dus op dit plein.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Avond/Nacht
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst weer eens binnengewipt. 150 betaald voor een half uurtje + pzc. Ze pijpt egt super met die dikke lippen, doet rustig aan en zorgt dat je niet te snel komt. Egt genieten dus. Daarna voor doggy gekozen. Ze wou dat ik de tijd nam en erg rustig begon. Daarna begon ze te twerken terwijl ik aan het stoten was, gewoon top. Daarna harder door gestoten tot ik ontplofte in het hoesje.
Ben normaal van de zuid Amerikaanse dvp's maar voor Melissa kom ik zeker terug, wat een machine
 
Beste Rickert,
De link die je erbij hebt gezet werkt niet meer. Bedoel je deze dame?
Nee ik denk dat ze niet online adverteerd, doet alleen via het plein eigenlijk. Draagt altijd een bril op
 
Vandaag had ze haar bril niet op. :)

Maar ze pijpt er niet minder om. Heerlijk wat kan zij pijpen zeg. Handje op het achterhoofd en pompen maar heeft ze ook geen problemen mee.

Uiteindelijk lekker in haar mondje klaargekomen! Ze vertelde dat ze de 30e een maand weg is. T/m eind augustus dus. Daarna is ze er weer.
 
Ben bang dat ze geen plaats heeft gezien de uitbater is gestopt *kuch kuch* en de ramen nog dicht zijn wachtende op een nieuwe uitbater. Ze heeft een kinky profiel maar ik heb haar nummer niet opgeslagen en het profiel is offline.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/eindhoven/2360377-melisa
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ben ik langs gegaan bij Melissa op nr 7 R.
Ze zei dat ze Griekse was, maar dat geloof ik niet, want ze wist me geen antwoord te geven op vragen mbt haar thuisland. Lees nu hier dat ze Roemeens is. Maar dat maakt mij niets uit, als de sex maar goed is.
Melissa is zeker geen klokkenkijkster en geeft een zeer goede ervaring.

Ze begon met me op te geilen en kuste me in m'n nek, mond en borst terwijl ze me heerlijk streelde over mijn lul en ballen. Na een kwartiertje zijn we over gegaan op neuken (mc) Eerst cowgirl (dat kan ze echt goed), daarna missio en tenslotte staand doggy afgemaakt, Haar handje streelde heerlijk langs mijn ballen en ik mocht heerlijk diep en hard stoten. Ze kreunde ook lekker mee.
Ze is gevoelig voor complimentjes bij binnenkomst en dat helpt zeker wel voor de sfeer gedurende de sessie.
Een heerlijke dame en zeker het geld waard.
Heerlijke zachte huid, mooi gezicht, fantastisch ,mooi en heel lang haar, strakke (nep) tieten en je mag overal lekker mee spelen.
Na ruim een half uur namen we afscheid.
Vanaf begin dec gaat ze naar kamer 6.
Ze gaat me zeker vaker zien:p
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan