Recensie Melisa/Monica, 's-Heerenberg (voorheen Amstelveen, Hoorn) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
9
29/09/21
8
4
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/hoorn/5338058-monica https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/horny-monica_7838339
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Afgelopen week bij Monica geweest in Hoorn, eerst via de whatsapp afgesproken en prijs opgegeven en € 30 meer voor zc en afspraak gemaakt.
Daar aangekomen naar boven moest er ineens € 50 betaald worden voor zc, uiteindelijk afgesproken € 40.
Uitgekleed en naar de douche waar hij goed werd gewassen, is zeker een pre en door naar de kamer, zij zich uitgekleed helaas een doos begroeid met haar, dus eerst kort aan de tepel gesabbeld en begon ze met de grote jongen.
Het pijpen was uitstekend tot het eind niets op aan te merken en ze vroeg of ik om wilde draaien om te masseren, in het begin was het lekker maar na een kwartier sloeg het nergens op. Ik vroeg haar iets ander te doen of te neuken, maar ineens begreep ze me niet meer en zou ik nog maar kort hebben en kon ik nog douchen.
Kortom het was echt waardeloos en zeker niet voor herhaling vatbaar, ruim betaald en alleen pzc gehad en neuken helemaal niet, gevraagd hoe het financieel zat dat ik meer betaald had maar dat begreep ze niet. Verder geen ruzie gemaakt en onvoldaan de deur uitgelopen.
Dus heren denk er goed over na voor je je hier meld, ik hoop dat Mi mi en Yuki niet zo zijn.
 
Vanmiddag contact gehad met Monica.
Ze rekent 180 euro, half uurtje voor enkel PZC en tongen. Met het oog op voorgaande niet zo beste recensie Veel geld voor iemand van hoge leeftijd.
Dus helaas pas ik voor deze dame.
 
Laatst bewerkt:
Hm vreemd. Heb opzich redelijke ervaring met haar, alhoewel ik haar wel het lelijkst vind van dat groepje.
Ze zijn allemaal niet zo mooi vind ik, geen een bij die echt vrouwelijke rondingen heeft. Vragen veel te hoge prijs en dan nog eens meer binnen harken door je te verleiden om aan bare te doen. Ik heb onder deze dames in Amstelveen Anna bezocht en vond het 3 x keer niks, foto`s zijn fraai maar in levende lijve is het toch minder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan