Recensie Melisa, Zwolle 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DutchDude92

Wandelaar
34
09/03/23
31
1
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zwolle/7740596-melisa
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Om dit recensie kort mogelijk te houden, contact op whatsapp om af te spreken ging goed, eenmaal op de locatie slechte communicatie met haar gehad.. moest eerst 15 minuten wachten waar ik niet akkoord mee ging, andere dame werd voorgesteld.. opeens bij de deur kon Melisa me wel ontvangen en meenemen. In het huis lag een kattenbak vol met schijt nog.. hygiene in het huis was twijfelachtig. Eenmaal in de slaapkamer kreeg ik te horen dat ze geen Engels kon maar puur Roemeens.. dus ja schiet ook lekker op. Betaald voor 30 minuten met alles condoom dus ook pijpen, maar ze pijpte zonder condoom en nadat je penis stijf is doet ze meteen condoom om en gaat ze op je zitten en wild berijden, vraagt bij elke 3 bewegingen you done? you cum? you cum? uiteindelijk wel klaar kunnen komen. Ze ging van me af meteen, condoom eraf, doekje over en begon te zuchten. Slechtste ervaring ooit voor mij tot nu toe.. niet echt je geld waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan