WHEM Melissa, Amsterdam

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Saw her and was positive very lovely lady, she is Brazilian not sure about the details on the profile but it is her photos super model look, very petite easy location hotel near zuid, did everything asked and was a real GFE, easy communication via a booker I guess, she only stays 4 more days then moves on. I will try to leave a review but I would recommend her.
 
Saw her and was positive very lovely lady, she is Brazilian not sure about the details on the profile but it is her photos super model look, very petite easy location hotel near zuid, did everything asked and was a real GFE, easy communication via a booker I guess, she only stays 4 more days then moves on. I will try to leave a review but I would recommend her.
brazilian????
 
Okay, gezien ja.

Wel vreemd dat de ad van Melissa nog steeds omhoog wordt gegooid dan.

Die boeker is wel goed wat betreft afspraken, maar de advertenties zelf zijn niet echt duidelijk omdat er verschillende profielen worden gebruikt waarvan de dames zelf hier niet eens zijn. Op Whatsapp krijg je meestal wel meteen te zien wie er wel is.

Overigens was deze Melissa een van de aanraders waar je in het andere draadje om vroeg. Super schattig, welbespraakt en een goede inzet. Haar uiterlijk klopt ook helemaal, dus als je haar mooi vindt, zal er weinig mis mee zijn. Ze is overigens wel een moeder voor zover ik het weet, dus als je daar niks mee hebt, wel handig om te weten. Je ziet er in ieder geval weinig van.
 
Viel mij ook al op dat de profielen van Melissa en Alisa beiden steeds ververst worden, maar dat achter alle telefoon nummers (3 in totaal zelfs) nu profiel foto's van Alisa zitten.

De stories op what's app worden ook voortdurend van haar foto's voorzien.

Het lijkt er op dat de boeker zo veel respons op Melissa had, dat ie dacht: Ik hou het profiel gewoon online en pas als iemand apped voor Melissa zeg ik dat die er niet is en bied ik ze Alisa aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan