Eerste post en meteen een recensie

.
Ik ben een uurtje geleden bij haar vertrokken in
Brecht. Was heel leuk, maar...
Eerst: Ze hanteert beetje rare prijzen. 180€ voor een uur en 150€ voor 45 mins. Ik heb voor 45minuten gekozen (ik kan hier geen 180€ afhalen aan de CASH automaat) maar uiteindelijk wel iets meer dan een uur gebleven.
Vlot contact via whatsapp, haar Engels is zeker OK.
Was snel beschikbaar, dus ik daarheen. Haar locatie is op een beetje een bizarre plaats, achterin bij garages ergens, precies in een stukje achterbouw. Er was een soort keuken/living, een badkamer en een slaapkamers. De verhuurder had een bepaald type van klant in gedachten...
Anyway, het was wel heel proper.
En dan de date: Ze is heel mooi, maar niet zoals op de foto's. Als je haar ziet zal je begrijpen wat ik bedoel, maar ja foto's zijn bijna nooit accuraat. Toch is ze mooi, prachtig lichaam, alleen geen brede heupen. Wel mooi rond poepeke en mooie ronde tietjes. Beetje grellige dikke tenen wel haha.
Ze is heel zacht en lief, dat was wel heel leuk. het begon een beetje awkward, maar dan toch beginnen kussen. Ze kust met de tong, maar heel voorzichtig en lief, zeker niet met veel passie.
Ik kreeg meteen complimentjes over mijn (gespierd) lichaam en ik betrapte vaak dat ze naar mijn borst en armen aan het zien was. Altijd leuk voor het ego en de klik.
Ze wilde me pijpen en pakte plots een condoom. Ik zeg: "please without a condom". Ze zei zo heel zachtjes: "ok if you pay more..." ik zei dat dat niet ging, ik heb maar 150€... dan heeft ze me toch nog zonder condoom gepijpt. Echt onderhandelen kan ze niet haha, maar het is een hele lieve. Het pijpen was wel lekker, maar ook ja voorzichtig en lief hé. Ik kreeg niet echt het gevoel dat ze me wilde opvreten.
Rimmen doet ze ook niet, en laat ze ook niet echt doen.
Ik vroeg om me te neuken en dan was het lieve wel effe weg haha. Ze heeft me 15-20 minuten keihard zitten afberen met haar middelgrote pik. Lekker wel, tot ze haar condoom volschoot. Ze probeerde daarna nog verder te doen maar het was daar heel warm, ze zweette zich kapot en was buiten adem.
Dan duwde ze hem er gewoon nog effe in, en trok me terwijl lekker af.
Effe rust en zij zich afdrogen. Leuke babbel gehad tijdens het "knuffelen" (wat ook weer voorzichtig en zacht was). Ze is dus Braziliaanse, maar haar opa woont in Italië. Ze wil zsm stoppen met dit beroep en terug gaan studeren. Dat vind ik wel knap eigenlijk.
Om dat te vieren heb ik haar dan nog lekker gepakt. Eerst doggy en daarna missionaris en in beide standjes ook echt hard. Ze kon wel wat hebben. Ik heb niet de kleinste lul, dus leuk dat dat kon. Haar pik werd weer hard en ze heeft er stevig aan getrokken terwijl ze in mijn bicep kneep maar er kwam niets meer uit. Ik mocht precies niet op haar klaarkomen, ze trok de hele tijd weg. Mijn "pijp" was dan ook uit dus afgesloten met een knuffel en een kus.
Moraal van het verhaal: Niets echt slechts om op te merken. Lekkere pik, weet die ook goed te gebruiken maar buiten dat was alles wat voorzichtig en lief. Ik hoop dat ze haar dromen kan waarmaken!