WHEM Melissa, Den Bosch

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Net nu ik contact wil opnemen is ze weer vertrokken naar Den Bosch :unsure:

Iemand recent nog langs geweest? Ben erg benieuwd, de styling van de foto's ziet er erg herkenbaar uit.

Ben nu 3 keer bij haar geweest voor een vluggertje in Den Bosch. Ontvangt op verschillende locaties in het centrum. Grote dame (ca 1,80m) lekker lichaam. Spreekt prima engels (komt uit Oekraine) en heeft humor. Seks heerlijk, maar laatste keer enigszins zakelijk. Lijkt op foto's en ook op filmpje dat ik kreeg via Whatsapp.

Dan is Bram een gelukkig man. Ik probeer al sinds afgelopen woensdag (08.10) contact met haar te krijgen via Whats-app en door haar direct te bellen. Sinds vandaag zit zij in Breda, lekker dichtbij. Ook vandaag heb ik haar weer geappt dat ik graag een afspraak wilde maken en heb ik haar meermaals getracht telefonisch te bereiken. Verder dan de foto en het filmpje waar Bram het over heeft, ben ik niet gekomen. Zij reageert op geen enkele app en even terugbellen staat ook niet in haar woordenboek. Ze zal wel genoeg klanten hebben. Dit prinsessengedrag stelde mij echter wel teleur.

Terug
Bovenaan Onderaan