WHEM Melissa Doce, Lessines (vh Brasschaat)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja pas geweest op //mod.edit: geen adresgegevens plaatsen dat k(r)ot zit daar blijkbaar vol hoeren.
Fotos zijn fake. Dame heeft zeker niet dezelfde of geen tatoes in werkelijkheid. Ook dikker kont en dan ben ik weg, omdat ik dit gedrag met fake fotos niet wil aanmoedigen!!!
Als iedereen dat doet is dat snel gedaan, helaas in de praktijk is het niet altijd evident om snel te vergelijken...en je bent daar dan voor niks...
Ook regelmatig veel jongere fotos, is eigenlijk ook fake.
De dames daar spreken ook geen Nederlands of Engels in tegenstelling tot de advertentie.
Dus zeer moelijk communiseren
En in de advertentie staat:
"De foto's zijn waarheidsgetrouw"
Dus aan zoiets kan je ook al minder waarde hechten...

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja pas geweest op ******* dat k(r)ot zit daar blijkbaar vol hoeren.
Fotos zijn fake. Dame heeft zeker niet dezelfde of geen tatoes in werkelijkheid. Ook dikker kont en dan ben ik weg, omdat ik dit gedrag met fake fotos niet wil aanmoedigen!!!
Als iedereen dat doet is dat snel gedaan, helaas in de praktijk is het niet altijd evident om snel te vergelijken...en je bent daar dan voor niks...
Ook regelmatig veel jongere fotos, is eigenlijk ook fake.
De dames daar spreken ook geen Nederlands of Engels in tegenstelling tot de advertentie.
Dus zeer moelijk communiseren
En in de advertentie staat:
"De foto's zijn waarheidsgetrouw"
Dus aan zoiets kan je ook al minder waarde hechten...
Jammer…dank voor de waarschuwing…is jammer genoeg de 2de vandaag die ik van mijn lijst afhaal (zie Vivi) omdat andere vrouw, zelfde reden…pfff…dank aan deze website

Laatst bewerkt door een moderator:
Daarom ga ik liever naar de ramen. Je ziet dan tenminste wat je krijgt alvorens binnen te gaan. De service is ook daar afwachten, maar als het echt tegenzit "kom ik niet "en ga naar een ander meisje. Zonde van de 50€ maar ik verlies teminste niet eerst een uur met advertenties kijken, dan nog een afspraak maken en inplannen. Om dan meermaals bedrogen te worden en voor niks mij verplaats te hebben.
Maar ja, de nieuwsgierigheid en kleinere afstand doet een mens soms op zoek gaan maar je wint er niks mee.
Tja, ik trap er helaas in, tegenwoordig veel fake.

Terug
Bovenaan Onderaan