Recensie Melissa, Dynamite, Nieuwegein. 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mr White

Newbie
8
10/02/25
10
4
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/melissa/
Totale kosten (in euro)
70
Melissa is een vriendelijke dame met een knap koppie. Slank, wat voller rond de heupen met mooie benen. De foto's op de site geven haar goed weer.

Op bed wat gekletst en geknuffeld en toen zei ze: dan ga ik eens rustig beginnen. Ze begon met pmc. Rustig, opbouwend soms diep, beetje mijn ballen strelen. Dat was best oké.

Ze pakte wat glijmiddel en ging op me zitten voor een reverse cowgirl. Met haar handen steunend op mijn bovenbenen. Ze bereed me langzaam en diep en ik kon haar billen bewonderen. Heerlijk.

Ik kreeg zin om haar te beffen en dat mocht (geen extra kosten). Mooie strakke poes die heel zoet rook en smaakte (dat was dus het glijmiddel😜). Vervolgens met haar mooie benen gespeeld in missio. Ze doet lekker mee maar ik vond mijn draai niet dus afgemaakt in doggy. Ik heb genoten.

Ze geeft wat fake kreun geluiden maar ik vond het niet storend. Gewoon prima sex met een relaxte Melissa.

Deze week weer eens naar Dybnamite gegaan. Moest daar in de buurt zijn. Bij het voorstellen viel mijn ook op Melissa. Had al wel mooie foto's van haar gezien op de website, maar in real is ze echt nog mooier. Melissa is een vriendelijke Nederlandse dame van rond de 40. Ze is hartelijk en geeft duidelijk aan wat wel en wat niet kan. Wat ik bij het voorstellen al zag werd op de kamer nog duidelijker. Het is werkelijk een prachtvrouw. Mooi slank maar wel met zachte rondingen. Haar heupen zijn geweldig en de billen zijn ontzettend mooi. Jammer dat haar borsten zijn opgevuld. Ik heb toch liever wat slapper en kleiner, maar het misstaat haar niet. Dan kom ik tot het meest goddelijk bij deze vrouw en dat is haar kutje. Van een werkelijke schoonheid zoals je het maar zelden ziet. Echt!!! Ik was er werkelijk verzot op, meteen. En dan de seks. Met meest heb ik wel genoten van het beffen. De smaak was fantastisch, de zachtheid en vochtigheid van de schaamlippen perfect. Het zachte, niet overdreven, kreunen maakte me nog geiler. Haar in doggy neuken was echt zalig. Ze laat je echt goed diep binnen. De eerste pijpbeurt viel me wat tegen maar de tweede was heerlijk. Kwam goddelijk klaar in haar mond (mc). Het kletsen na afloop was gezellig. Ik kom zeker weer bij haar terug. Genieten van een prachtige vrouw en gewoon heerlijke seks. Melissa, dank!!

Terug
Bovenaan Onderaan