Recensie Melissa, Felina, Zaventem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

manish

Newbie
8
16/11/22
10
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Frans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/melissa-hot-portugais.html
Totale kosten (in euro)
70€
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)

net een bezoekje gebracht aan Mélissa, een mooie Portugese dame met een slank postuur en kleine borstjes. Ze ontving me zeer warm en enthousiast en deed me zeker op mijn gemak voelen. Ik wist onmiddellijk dat ik nog es een pareltje gevonden had en had al meteen spijt dat ik haar maar voor een half uur geboekt had. (Vaste regel: nooit langer bij een eerste bezoek)
Na het obligatoire wasje begroette ze me op de kamer in mooie zwarte lingerie. Na wat kusjes en teasen zakte ze op haar knieën en begon langzaam maar zeker mijn jongen te verzwelgen. Lekkere deepthroat met wat zalige technische dingen terwijl ie helemaal in haar mondje zat. Na een tijdje zei ze dat ik me maar comfortabel op bed moest leggen, waar ze lekker verder ging met deze orale verwennerij. Ze nam ook geniepig een rubbertje om terwijl mijn kontje te stimuleren. Zeer zachtjes en gewoon heerlijk! Het orale werk heeft toch zeker 15 minuten geduurd.
Daarna jasje erom en ging ze lekker voor me liggen met de benen wijd. Heb even geneukt, maar kreeg ineens heel veel zin om haar klitje te likken. Dat vond ze duidelijk heel leuk. Vervolgens nog wat missio verder gezet, om haar uiteindelijk op zn hondjes lekker hard te nemen en rubbertje vol te schieten. Ze zei: leg je nu maar even neer en geniet nog wat na. Leuke babbel, houdt van complimentjes en is een echte GFE!
Mij ziet ze zeer zeker terug!!!!… maar dan voor een uur plezier. Geld MEER dan waard!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Frans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
290
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik lees al een tijdje reacties maar vond dat het tijd is mijn ervaringen te delen. Heb huis Felina recentelijk ook leren kennen. Al 4 dames getest. Melissa steekt er voor mij met kop en schouder bovenuit. Echte GFE, lekkere deep throat en afwerking met CIM ( supplement). Ik kan enkel maar bevestigen wat Manish schrijft. Mooie dame met mooi slank lichaam. Ik denk dat ik ze ooit eerder ergens weten werken heb, ik denk bij Soraya, net als Sandra, aka Tess. Herhalingsgevoor : 100 percent. Echte GFE, met respect te behandelen. Je voelt echt dat ze dit werk super graag doet..
 
Dat is idd ook een toppertje. Alleen gaat mijn voorkeur uit naar iets slankere types. Met het verdwijnen van Melissa is het bij Felina een beetje moeilijk op dat vlak. Maar misschien duikt ze wel ergens op in de buurt zoals altijd.. 😀
 
Eens je in die wereld verzeilt geraakt, zeer moeilijk om daar uit te geraken denk ik en t is niet de eerste keer dat ze ermee stopt om dan erna terug ergens anders onder nieuwe pseudoniem te starten.. 😇
Lisa, Melissa, Clara, Bea… Zijn er nog namen die eindigen op a.. 🫣🫣
 
Terug
Bovenaan Onderaan