Recensie Melissa/Kiraz, Amsterdam 4,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

puntercrawled

Wandelaar
75
17/04/22
61
13
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/4363690-melissa
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Melissa or as it used to be Kiraz when I saw her, was a great date for GFE! I had been put off by previous comments however there was no real reviews and she looked too good to be true so I went ahead anyway.

I expected someone not like the videos or photos however I was surprised that it was the same lovely cheerful beautiful lady. Communication was okay to arrange and the place was easy to find not far from the center for public transport. She was a little shy but after a chat was quite open and welcoming her English was actually good, could freshen up there. Started with nice massage she is actually pretty good at that then slowly to kissing which was with tongue for me so was perfect, explored her beautiful body and licking her was amazing she tasted great which she seemed to honestly enjoy. She returned the favour BJ was without and it was hard not to cum straight away, different positions and intimate with her was genuine I felt. After chatted about her country and she seems she may stay around for a while

I would not expect PSE with this lady she is not the type of lady you walk in, bang for the full hour and then leave, she is respectful if you treat her with the same respect like a date. Maybe this is why others had issues maybe the expectation is wrong however from my experience it was a lovely date and high risk of reoccurrence.
 
I've been eyeing her for a while now. i feel since she arrived last, she started working independently. Price changed and all her photos used to be around the city, completely different now. 🤷🏻‍♂️
 
Ik lees even mee. Twijfel nog vanwege het tongzoenen "half of niet". TZ is voor mij altijd wel een must voor een lekkere date.. Voor de rest ziet ze er heerlijk uit. Is ze echt zó klein? 153cm?
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tijdje geleden Melissa bezocht in een woonhuis, erg rustige buurt wat niet echt mijn voorkeur heeft. Ze deed de deur open op hoge hakken en zwarte korte jurk. Ze is de dame vd foto's en echt een mooie meid. Ze lijkt in het begin op een ijskonijn, maar merkte dat na verloop van tijd ze losser werd. Ze zoende wel met tong, maar niet vol overgave. Nadat ze mij had gepijpt legde ik haar op bed en begon haar te likken wat ze kon waarderen. Toen kwam ze echt los. Zonder in te veel details te treden had ik echt een leuk uurtje met haar. Fijn gesprek mee gehad en uiteindelijk samen gedoucht.

Ik denk dat ik zeker bij haar terugkom, samen met Kristy in mn favo lijst.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Tja, obv de goede verhalen hoopte ik op een goede ervaring, maar vond het middelmatig. Het was allemaal wat plichtmatig en zeker niet enthousiast. Nu lukt het me wel met zo'n jong lichaam, maar een GFE was het niet. En dan sex op een eenpersoons bedje, dat is me al langere tijd niet meer overkomen, niet mijn ding. Ze is aardig hoor, maar misschien gewoon moe van een lange NL toer. Ik ging iets eerder weg (geen probleem), maar de volgende gast stond al voor de deur, mmm…
 
Tz deed ze niet echt (ik druk dan niet door, hou ik niet van), pzc wel. En wat ik bedoelde met lange toer was het aantal weken dat ze achter elkaar heeft gewerkt.
 
Paar weken geleden bezocht. In het begin was ze vriendelijk. Na het douchen kwam ze los. Tz en pzc. Mocht overal likken. Keek me heerlijk aan tijdens pzc, mocht er tijdens het likken alleen niet met de vingers in. Kwam ook nog met wat speelgoed aanzetten. Al met al een toptijd met haar gehad.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan