Recensie Melissa, Mechelen/Eksel 1,33 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Strupify

Newbie
17
25/03/22
5
3
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/nieuw-nederlandse-dame-melissa.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Voor Melissa gekozen omwille van haar mooie lach op de foto's , fris vrouwelijk figuur, tongzoenen, pijpen zonder en de verwachting van een goede massage.

Meer tegenvallen kon het dus niet... (Mijn persoonlijke ervaring/mening)

De deur werd opengedaan door een vrouw die niet geheel op de foto's lijkt (karakteristieken van op de foto's heeft ze wel, maar ze zijn toch grondig bewerkt als ze al van haar zijn).
Op zich zag het er nog wel een leuke dame uit, dus maar binnen gegaan en afgerekend voor een uur.

Ik mocht mezelf uitkleden voor de massage. Haar lingerie bleef gewoon aan en dat zou voor de rest van de date zo blijven, kwestie dat ze nog even op haar telefoon door kon gaan terwijl ik mij aan het uitkleden was. Haar onderstuk was van een knipper voorzien, dus die kon wel open.

Massage:
  • Warme, geurloze olie was vervangen door koude olie met een geurtje.
  • Het goud zal wel van haar handen afgewreven zijn, want meer als over de rug wrijven is de massage niet (voorkant is er geen massage en lager als de rug komt ze ook niet.
Intieme gedeelte:
  • Tongzoenen 5 (maximaal 6) kusjes gekregen, geen tong wel met volle lippen
  • Pijpen zonder condoom... Als je niet oppast zit de condoom er al op alvorens je goed en wel omgedraaid bent en op je rug ligt. (Was dus niet mogelijk => Ik was fris gewassen, dus daar zal het niet aan gelegen hebben)
Conclusie:
  • Een uur betaald en blij dat ik na 30 minuten al buiten was.
  • Haar gsm gaat de hele tijd af (zet dan op zijn minst het geluid uit)
  • Als je voor de dame op de foto gaat, ben je denk ik een 10-tal jaren te laat
  • Klaarkomen = kleed je maar terug aan en geen interactie meer, zelfs geen kus (al was ik ook blij dat ik wegkon en toch mijn goedje kwijt was)
  • Herhalingsgevaar = GEEN!
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/melissa-1767
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)

Deze week een bezoek gebracht aan deze dame.
Sometimes you win maar ik deze keer niet.
Afspraak ging vrij vlot , na aankomst een bericht gestuurd en ze stuurde een sms met hotel , verdiep en kamer.
Aangekomen ging de deur open en aangezien de kamer heel donker was kreeg ik een silhouet te zien.
Ik dacht ik gaan we het wagen en achteraf bekeken had ik me liever omgedraaid.
Nou uitgekleed , douche onder , alleen, en zij had haar terwijl ontdaan van een paar kledingstukken.
Massage vroeg ze waarop ik antwoordde we gaan er gelijk aan beginnen.
Al vlug zat ik aan haar vlezige malse kut te likken maar er kwam weinig reactie , heel passief. Uiteindelijk gestopt dan maar pijpen dacht ik maar het was met condoom , vrij basic. Ik probeerde hem dieper te duwen maar hij verdween maar voor de helft in haar mond.
Genoeg , één standje , het zakje vol en daarna massage , gewoon wat wrijven.
Ik dacht genoeg en heb mijn kleren aangedaan en ben vertrokken, na 30min stond ik terug buiten.
Aardige dame , qua uiterlijk niet mijn type althans op de foto's was dit wel zo. Is zwaarder dan op de foto. Veel zaken doet ze niet terwijl ze er wel mee adverteerd tongzoenen , pzc , …
Dus voor mij persoonlijk ondermaats en een eenmalige rit.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan