Recensie Melissa, Nieuwegein/Utrecht 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Amir9292

Newbie
10
30/05/24
11
1
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Rood
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://beta.kinky.nl/advertenties/4308250-melissa
Totale kosten (in euro)
230
Dame zit niet in Utrecht-stad, maar in Nieuwegein. Dat is belangrijk om te benoemen, omdat de advertentie verwarring kan oproepen. Leuke en lieve vrouw maar kan geen Nederlands en ook gebrekkig Engels. Ze is echt knap zoals op de foto's, maar de beleving had veel beter gekund..

Uurtje bij haar geweest. Extra betaald voor sensuele douche, dansen (wat niet zoveel voorstelde) en massage. Ik heb de sensuele douche overgeslagen want de badkamer was niet helemaal proper en warm water deed het niet. Ik vroeg haar over het zoenen en ik kreeg 3 kusjes op de lippen. In tegenstelling tot wat op de advertentie blijkt, vraagt ze 50 euro extra voor tongzoenen. Dat heb ik niet gedaan.

Kreeg een okay-ish massage waarna ik haar masseerde. Ik voelde het totaal niet. Ze kan wel goed pijpen en intiem is ook fijn, maar we gingen best snel naar intiem waarna ik daarna zat van ''ok en nu...''. Iets wat ik eigenlijk nooit met iemand heb. Misschien als je een half uur doet i.p.v. een uur, dat het dan heter voelt of zoiets?

Nogmaals, lieve dame maar voor mij geen herhalingsgevaar. Misschien komt zij beter tot haar recht als je Spaans spreekt, maar niet voor mij in ieder geval.

Terug
Bovenaan Onderaan