Recensie Melissa Nieuwstad Groningen 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Paultjuh

Newbie
13
26/11/21
7
3
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Heerlijk bij Melissa geweest, eindelijk weer sinds lange tijd. Wat blijft het een lekker ding. Zeer vriendelijk, maar als je er om vraagt een hele strenge meesteres. Ik heb er om gevraagd, en dat heb ik geweten. Maar het was fantastisch. Als je van wat meer kinky en SM houdt is dit een hele goeie keus.
Huisnummer moet ik jullie schuldig blijven, maar haar naam hangt voor het raam.
Voor 100 euro ruim drie kwartier binnen geweest, en zeker nog een paar dagen plezier van de gevoelige plekken.
Vreemd dat er niet meer reviews van haar zijn, het is een druk bezochte dame volgens mij.
 
Vraagje. Ik wil graag met Melissa afspreken, maar ze is vaak bezet. Vroeger had ik haar 06 nummer. Dat eindigde toen op 18, maar ben haar nummer kwijt. Is er iemand die haar 06 nummer heeft. Wil haar heel graag weer ontmoeten.
 
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan deze prachtige vrouw. Het was weer een feestje bij Melissa. Na een ontspannende massage werd mijn jonge heer en mijn ballen lekker door Melissa gemasseerd. Hierna volgde een heerlijke pijpsessie en een spetterende neukpartij. Ze vindt het heerlijk dat je in haar handen klaar komt en dat je tijdens het klaar komen haar naam schreeuwt. Na deze sessie nog lekker nagelegen en met haar bijgekletst. Gelet op het aanbod is het een briljant waar we zuinig op moeten zijn, het is daarom ook logisch dat haar gordijntjes vaak dicht zijn. Melissa heeft liever niet dat je haar telefoonnummer aan derden doorgeeft. Ze wil graag vooraf eerst de persoon leren kennen. Dus je zult geduld moeten hebben.
 
Vanmiddag een bezoekje gebracht aan deze prachtige vrouw. Het was weer een feestje bij Melissa. Na een ontspannende massage werd mijn jonge heer en mijn ballen lekker door Melissa gemasseerd. Hierna volgde een heerlijke pijpsessie en een spetterende neukpartij. Ze vindt het heerlijk dat je in haar handen klaar komt en dat je tijdens het klaar komen haar naam schreeuwt. Na deze sessie nog lekker nagelegen en met haar bijgekletst. Gelet op het aanbod is het een briljant waar we zuinig op moeten zijn, het is daarom ook logisch dat haar gordijntjes vaak dicht zijn. Melissa heeft liever niet dat je haar telefoonnummer aan derden doorgeeft. Ze wil graag vooraf eerst de persoon leren kennen. Dus je zult geduld moeten hebben.
Ben je dezelfde wandelaar met de naam Polarbear als in de tijd van hookers? Dan ken jij Melissa al beter dan de meeste van ons! Kan je recensie meer dan bevestigen, topmeid.
 
Ben je dezelfde wandelaar met de naam Polarbear als in de tijd van hookers? Dan ken jij Melissa al beter dan de meeste van ons! Kan je recensie meer dan bevestigen, to

Ben je dezelfde wandelaar met de naam Polarbear als in de tijd van hookers? Dan ken jij Melissa al beter dan de meeste van ons! Kan je recensie meer dan bevestigen, topmeid.
Je hebt een goed geheugen Piet en inderdaad schreef ik regelmatig op hookers over mijn bezoekjes aan Melissa. Ik bezocht haar al toen ze nog in de Hoekstraat zat en als je een goede klik met Melissa hebt zal ze je nooit teleurstellen. Het is inderdaad een topmeid en van alle markten thuis.
 
Vandaag Melissa bezocht en het was weer een heerlijk feestje. Melissa is voor mij de koninging van de straat. Helaas is morgen haar laatste werkdag en gaat ze vrijdag 30 juni op vakantie. Melissa weet nog niet exact wanneer ze weer terug komt, waarschijnlijk over 14 dagen. Verzoek van Melissa om haar tijdens de vakantieperiode niet telefonisch te benaderen en zodra ik de exacte datum weet waarop zij weer aan het werk gaat zal ik het hier vermelden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
120+ minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
300
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben ook meerdere malen bij haar geweest, en heb daar goede ervaringen mee. inhoudelijk ga ik niet op de dates in, maar vul wel een recensieformulier in.
Ze doet wat ze zegt.


Ik moet binnenkort ook maar weer eens een date met haar inplannen
 
Alle oude Tsjechie toppers dan weg. En natuurlijk echt van de oude garde van de Vishoek en Hoekstraat. 2018 Vicky en 2023 Nicola en Melissa. Er blijft niks goeds meer over. Geef mij maar een Tsjechie dame. Helaas.
 
Afgelopen woensdag deze partygirl weer bezocht, voor dat je weet is het 17 december en dan kan het niet meer. Het was weer ouderwets gezellig ondanks dat ze in een kleinere kamer zit. Ik zal Melissa zeker na 17 december gaan missen maar ze heeft me beloofd om in de zomer van 2024 weer naar Nederland (en Groningen) te komen dus wie weet.
 
Ivm nieuwe telefoon ben ik Melissa haar telefoonnummer kwijt. Ik weet dat het op 18 eindigt. Kan iemand via een privébericht mij haar nummer geven? Wil haar graag nog bezoeken voordat ze stopt.
 
Afgelopen woensdag deze partygirl weer bezocht, voor dat je weet is het 17 december en dan kan het niet meer. Het was weer ouderwets gezellig ondanks dat ze in een kleinere kamer zit. Ik zal Melissa zeker na 17 december gaan missen maar ze heeft me beloofd om in de zomer van 2024 weer naar Nederland (en Groningen) te komen dus wie weet.
Dat zij Vicky.In de zomer van 2019 kom ik terug. Maar niet voor de Nieuwstad. Haar vrienden en bekenden opzoeken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan