Dag heren, ik wil hier eventjes op inhaken. Ik en Nora staan los van elkaar. Ik heb in het verleden inderdaad met haar samengewerkt en samen 1 advertentie gehad met haar samen met foto's van ons beide onder mijn naam op redlights. Ik adverteer al gehele tijd niet meer op redlights omdat ik grotendeels mijn vaste klanten in Nederland heb opgebouwd en wegens tijdsgebrek niet via beide kanalen afspraken kan aannemen. Ik werk dus ook totaal niet samen met uitzondering van toen eenmalig die maand met haar. Ik heb nooit ergens anders ontvangen buiten bij mijn eigen thuis dichtbij Nederland in Limburg dus mijn locatie zal altijd hetzelfde zijn. Ik heb nog nooit in Antwerpen geadverteerd want ik kom niet aan die kanten. Ik werk daarbij ook nooit met voorschotten. Ik snap wel dat er verwarring is nu omdat we in der tijd foto's van ons beide op 1 advertentie hadden staan op redlights en ik 2 of 3 foto's bij mijn eigen advertentie op seksjobs had geplaatst met in de tekst duo mogelijk. Hiervoor wil ik mijn excuses aanbieden want ik snap de verwarring. Maar bij deze hoop ik wat opheldering te hebben gebracht. Dus enkel en alleen mijn advertenties op seksjobs ben ik!
De persoon waarmee zij samenwerkt op dit moment ben ik dus niet. Ik moet wel zeggen dat mijn werkervaring goed was met haar en ik nooit problemen met haar heb ondervonden naar klanten toe maar het was bij mijn thuis en op mijn manier dus ik sta sowieso niet achter arrogant gedrag of voorschotten aannemen dus werd dit hier ook niet gedaan. Dit is wel bijna een half jaar geleden dus met wie zij nu samenwerkt en waar en op welke manier weet ik niet en sta ik ook niet aan gelinkt. Zonnige groetjes X