Recensie Melissa, Rotterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

James1161

Newbie
3
01/06/23
1
1
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Voetfetish
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9466531-melissa
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik ben langs geweest bij melissa en ik ben zeker niet tevreden met mijn ervaring. Op binnenkomst merkte ik al dat haar foto's absoluut niet klopte, haar leeftijd waarschijnlijk ook niet. Ik durf eigenlijk geen schatting te maken maar ze leek 35+. Ik kon dit echter door de vingers zien.

Ik heb vantevoren gevraagd of iets foot fetish gerelateerd mogelijk is, echter op locatie hoor ik dat dat dus niet zo is en moest ik extra bijbetalen. Dit klopt ook niet in haar advertentie.

Eenmaal op bed merk ik geen enthousiasme en probeert ze me zo snel mogelijk te laten komen. Ik had uiteindelijk betaald voor de foot fetish service maar dit duurde maar 30 seconden tot er terug werd gegaan naar het aftrekken.

Toen ik was klaargekomen(na ± een 15 min) werd ik meteen weggestuurd, misschien is dit normaal, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik had echter liever de 30 minuten waar ik voor betaald had.

Ik hoop de lezer hierbij te hebben geïnformeerd!

Fijne dag verder.
 
misschien is dit normaal, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe
Nee, je bent belazerd door iemand die snel geld wil en er zo min mogelijk voor wil doen.
Als de foto's al totaal niet kloppen kun je beter meteen vertrekken, want meestal klopt de service dan ook niet.
De foto's op kinky zijn trouwens ook niet echt oké, dame lijkt niet nuchter en ik zie krassen en blauwe plekken.
 
Ik ben langs geweest bij melissa en ik ben zeker niet tevreden met mijn ervaring. Op binnenkomst merkte ik al dat haar foto's absoluut niet klopte, haar leeftijd waarschijnlijk ook niet. Ik durf eigenlijk geen schatting te maken maar ze leek 35+. Ik kon dit echter door de vingers zien.

Ik heb vantevoren gevraagd of iets foot fetish gerelateerd mogelijk is, echter op locatie hoor ik dat dat dus niet zo is en moest ik extra bijbetalen. Dit klopt ook niet in haar advertentie.

Eenmaal op bed merk ik geen enthousiasme en probeert ze me zo snel mogelijk te laten komen. Ik had uiteindelijk betaald voor de foot fetish service maar dit duurde maar 30 seconden tot er terug werd gegaan naar het aftrekken.

Toen ik was klaargekomen(na ± een 15 min) werd ik meteen weggestuurd, misschien is dit normaal, dit is de eerste keer dat ik zoiets doe. Ik had echter liever de 30 minuten waar ik voor betaald had.

Ik hoop de lezer hierbij te hebben geïnformeerd!

Fijne dag verder.
Zonde dat het een mindere ervaring was. Ik hield deze adv in de gaten en wilde wel gaan afspreken binnenkort. Nu denk ik wel 2 keer na door jouw recensie. Je zegt dat de foto's niet kloppen. Is zij dan wel de persoon op de foto's? Is zij het wel, maar verouderde foto's? Of is zij het helemaal niet? Heb je de tatoeage op de arm bijvoorbeeld wel gezien?
 
Laatst bewerkt:
De foto's zijn ondertussen wel wat veranderd, maar nogsteeds lijkt dat niet op haar. Ze is veel minder slank en ze is waarschijnlijk veel ouder als het haar daadwerkelijk was.
Ik herinner helaas niks van een tattoo.

Mijn persoonlijke aanrading is om het niet te proberen, maar als je toch gaat hoop ik dat je wat aanvulling in de tread kan geven met jouw ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan