Recensie Melissa, Salon 261, Alphen aan den Rijn 4,83 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://salon261.nl/alphen/info.php?id=Melissa
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook ik heb Melissa, die ik al vanuit DS kende als dvp en gastvrouw, bezocht bij de Salon in Alphen. Wat een verrukkelijke top date heb ik met deze lieve fantastische seksbom gehad!

Het was werkelijk van A tot Z genieten vanmiddag! Alle lof uitingen in superlatieven van mijn mede recensenten hierboven kan ik alleen maar beamen. Ze haalde me op uit de wachtkamer en na de hartelijke begroeting liepen we gezellig naar haar prachtige kamer. Tijdens dat lopen was het natuurlijk al visueel genieten van haar super sexy verschijning en eenmaal op de kamer was dat natuurlijk niet anders! Nadat de deur dicht was hebben we natuurlijk meteen staand getongd en na de administratie was Melissa in no time naakt en ik ook zeer snel daarna.

Op bed gingen we lekker los. De spiegel boven het bed maakte het geheel nog fijner en lekkerder. Melissa kwam half op me liggen zodat we heerlijk gulzig konden tongzoenen. Junior was toen al hard en behield die status tot na de neukpartij op ongeveer 40 minuten van het uur. Was heerlijk om elkaar na 5+ jaren weer te voelen, strelen en verwennen! De langdurige 69 was uiterst smakelijk en weergaloos met die spiegels boven het bed en op een gegeven moment wist ik dat we nu moesten gaan neuken om te voorkomen dat ik te vroeg zou finishen. Uiteraard klom ze in cowgirl op me en tot mijn verbazing hield ik het, terwijl we ook zoveel mogelijk tongden, nog een aantal minuten vol voordat in (mc) in haar zalige flamoes klaarkwam.

Vermeldenswaard en bijzonder is dat Melissa tot mijn grote genot en plezier heel erg bedreven is in dirty talk, waar ik dol op ben! Ze doet dit op een niet overdreven, lieve maar tevens spannende manier, super geil! Na mijn finish lekker tegen elkaar aan op bed gelegen, al kletsend en tongend richting douche en einde gewerkt. Melissa houdt niet zo van vingeren maar ze vindt het prima als je de buitenzijde streelt.

Lieve Melissa, wat heb ik 100% genoten van onze zalige date inclusief de spiegels en dirty talk, fantastisch en heel erg geil!
Tot de volgende keer schat, XXXXXXXXXXXXXXX
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
170
Weer eens lekker met Melissa liggen rollenbollen! Ze maakt elke weer waar!

Ze heeft me heerlijk gepijpt en bereden als een statige hinde....daarna ben tussen haar heerlijke borsten klaar gekomen terwijl ze mijn kontgaatjes masseerde.......

Melissa bedankt kan niet wachten tot de volgende keer!

Was erg druk met Dames en kwam tegelijk binnen met Chloe en deze heeft ook mijn interesse gewekt.....
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
220 (170 plus 50)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij Melissa langs geweest, het was de tweede keer. Die kont van haar is onovertroffen, niet dik, maar gespierd en groot. Wellicht wat oneerbiedig, maar je kan er een paar glazen bier opzetten.
En haar borsten? Ze zijn verkleind zei ze. Eh.... Hoe waren ze dan daarvoor? Tongzoenen als de beste van het begin tot het wind.
Sommige beschrijven haar als mollig, dat zie ik er niet aan af. Slanke taille, en verder is alles heel uitbundig aanwezig.
Aardige vrouw ook en toch had ik geen klik met haar, iets klopte niet (dat ding tussen mn benen gelukkig wel 😆). Kwam op mij ergens toch wat plichtmatig over. Ik denk niet dat er een derde keer komt, en als die er wel komt, is het om me nog een keer te verwonderen over haar en haar te bewonderen. Wel 5 sterren, want haar service is top. 50 euro extra betaald voor PZC, dat is vrijwel standaard bij de salon.
 
Terug
Bovenaan Onderaan