Recensie Melissa, Salon Bali, Amsterdam 4,25 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 15306

Meubelstuk
Supporter
2.850
25/08/22
3.822
9
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
50+
Cupmaat
B
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Laatst was er op een voetbalavond slechts een dame. Een die ik wel al vaker had gezien, een oudere vrouw van mijn leeftijd, smal gezichtje met zwarte eyeliner, ferme kont, in een zwart jurkje.
Ik aarzelde maar nodigde haar vervolgens toch uit.
Beneden mocht ze haar jurkje en slip aanhouden, dat vind ik het fijnste.
Ik kon me wassen terwijl zij een schoon laken op het bed spande en mij een washandje en een handdoek aanreikte.
Heerlijke knuffels op bed, alsof ze in geen jaren een man had verslonden en spetterend 'op de hand' klaargekomen zoals ik wilde.
Ik me weer wassen, zij alles weer opruimen en verschonen en de vloer poetsen waar ik me had staan wassen.
Hoffelijk afscheid genomen.
Intussen small talk over voetbal waar we allebei niks vanaf wisten en of het koud was buiten.
Ik betaalde wat ik op zulke plekken meestal betaal, ruim meer dan nodig maar ik gun het de dames altijd graag.
 
20 minuten en 100 euro.. da s stevig
Het is ook absoluut niet nodig zoveel te betalen. Laat je er dus vooral niet door afschrikken.

Mijn eigen redenering is als volgt:
Als ik €50 betaal dan mag de dame daar vermoedelijk minder dan de helft van houden voor zichzelf.
Bijvoorbeeld €20. Misschien mag ze €25 houden, wie weet.
Dat zou ik schandelijk weinig vinden. Ik zou zoiets andersom nooit voor zo'n bedrag willen doen, laat staan ver van huis gaan en de hele dag ergens zitten wachten of het een klant belieft mij te nemen.
Dus als ik wil dat de dame een meer fatsoenlijk bedrag mag houden zal ik daar zelf voor moeten zorgen.
Ik wandel niet zo vaak maar als ik het doe wil ik dat het niet alleen voor mij heel erg leuk is, wat bijna altijd lukt, maar dat het voor de dame ook op zijn minst een leuke meevaller is, een klant die schoon is, vriendelijk, makkelijk en niet krenterig.
Ik heb de indruk dat het de stemming en het gevoel ook positief beïnvloed als ik ruim meer betaal dan gevraagd wordt. Maar ik kan het niet exact vergelijken natuurlijk.

Dat ik met 15-20min weer op de fiets zit is mijn eigen keuze. Doorgaans mikt de dame op een stuk langer werk maar ik houd van 'doorpakken', niet eindeloos teasen want eerst wordt mijn verlangen steeds heviger maar als dan niet wordt doorgepakt vind ik het eigenlijk welletjes, ga ik aan allerlei andere dingen liggen denken en komt het er niet meer van. Dan denk ik ineens 'zeg mevrouw wat liggen we hier raar te rommelen vind u ook niet ;-)'
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op donderdag voor het eerst bij Salon Bali geweest. In andere berichten las ik dat dit een shabby tent zou zijn, maar dat viel mij reuze mee. Het is in ieder geval schoon. Verder valt over smaak te twisten.
Van de vier dames die aanwezig waren sprak Melissa mij het meeste aan. Ze is uiterlijk 160 cm lang, en heeft een donkerblond bob-kapsel. Haar lichaam is vrij stevig: flinke tieten, dijen en kont, maar alles echt voor zover ik kon zien, en dat dat is wat telt als je het mij vraagt. Ik schat haar op begin 60.

Melissa was erg geduldig, lief en relaxed. In de kamer waste ze mij aan de wastafel terwijl we praatten over het weer en het nieuws, terwijl zij het bed fatsoeneerde en wat spullen pakte uit de kastjes.
Hierna op bed. Eerst wat gevoeld en gezoend, daarna een tijdje 69 gedaan, heerlijk met zo'n flinke kont. Daarnaast bleek ook haar kutje niet mis, die was kleiner dan ik verwacht had en ook nog geschoren. Dat was heerlijk likken, terwijl zij zelf goed haar best deed om op mijn lul te zuigen. Ik merkte dat ze het best lekker vond, omdat ze op het laatst mijn gezicht ging berijden. Zo geil. Op een zeker moment wilde ik neuken, dus klom ze van me af. Toen zag ik dat ze mij een condoom om had gedaan. Niets van gemerkt!
Ik was van plan om haar doggy te neuken, maar toen ik nog op mijn rug lag klom ze er al op en schoof ze hem haar binnen, waarna ze verder ging met rijden. Terwijl ze mij zoende in mijn nek en haar dikke tieten steeds in mijn gezicht duwde heb ik het niet erg lang meer volgehouden. Ik pakte die dikke billen vast en kwam klaar.
Hierna was het ook nog relaxed, helemáál geen haast. Nog even wassen, kletsen. Wil je nog iets drinken? Ze verschoonde het bed weer en gooide de lakens in de wasmand.

Wat een fijn mens en een prettige plek. Ik kom hier zeker terug.

Addendum: Melissa zegt zelf doorgaans van maandag t/m vrijdag te werken, en dan voornamelijk in de ochtend tot een uur of 14.00.
 
Laatst bewerkt:
In de huiskamer zat ze rechtop op het puntje van de bank met een strak donker jurkje aan. Haar flinke rondingen kwamen daar mooi in uit. Ze kwam op mij een klein beetje deftig over, misschien door haar rechte houding maar zeker ook door haar vrij nette kapsel. Wetende welk uitzicht ik een paar minuten later op haar zal hebben, windt deze tegenstelling mij behoorlijk op.

Als ik haar dan mee vroeg keek ze een beetje verbaasd, alsof ze dat totaal niet verwachtte. Ik kreeg vervolgens een drankje van haar en zij liep mij daarna voor naar een kamer in de kelder. Onderweg kon ik mijn ogen niet van haar ronde billen en heupen af houden.

In de kamer kletsten we wat, over het weer, wat is het hier warm in de kamer, van die dingen die je zegt als je niets beters kunt verzinnen en je eigenlijk aan heel andere dingen denkt. Ondertussen kleedden we ons uit en zette Melissa een paar dingen klaar bij het bed. Toen dat klaar was stapte ze uit haar zwarte string en hebben we ons gezamenlijk gewassen.

Daarna staand begonnen aan de sessie. Eerst begon ze met wat strelen en opgeilen, aan mijn tepels likken en zuigen terwijl haar handen over mijn lijf gingen, en de mijne over dat van haar. Af en toe zakte ze wat af en nam mijn pik tussen haar tieten, want ze is toch behoorlijk klein. Ze nam ruim de tijd hier voor.

Daarna op het bed. Meestal ga ik gewoon op mijn rug liggen en kijk ik wat er gebeurt, zo ook deze keer. Melissa ging nog even rustig door met strelen en likken, en ondertussen masseerde ik haar tieten. Dit leek ze te waarderen. Op een zeker moment zwaaide ze haar been over me heen, zette mijn pik tegen haar venusheuvel aan en begon daar tegenaan te schuren. De hele tijd hing ze haar tieten in mijn gezicht en zoog ik gewillig aan haar tepels, met mijn handen op die dikke kont.

Volgens mij werd ze hiervan toch redelijk opgewonden. Het schuren werd intenser en ze probeerde voorzichtig te tongen. Dat wilde ik natuurlijk wel, dus zo gingen we nog even door totdat er van voorzichtigheid weinig sprake meer was. Langzaam voelde ik dat haar kutje wat natter werd. Ze bewoog zich ook strakker en heftiger tegen mijn pik aan en liet soms mijn eikel even naar binnen glijden. Hemels. Dit hebben we best even volgehouden, waarbij ze zich soms helemaal op mijn pik liet zakken, en keek me dan aan om mijn reactie te peilen. Glimlachen, schuren, tepelzuigen en dan weer een tongzoen.

Omdat ik voelde dat ze best nat was, heb ik gezegd dat ik haar kutje graag wilde proeven. Zij ging op haar rug liggen en opende haar benen. Ze heeft een mooi kaalgeschoren kutje, die ook nog eens goed smaakt en ruikt. Ik ben begonnen om stevig haar clit te bewerken met mijn tong en vingers, terwijl ik af en toe mijn handen over haar lijf liet gaan. Op een zeker moment pakte ze mijn hand, zette mijn vingers aan haar tepels en kneep er behoorlijk hard in. Ik snapte wat ze wilde, dus ik heb die tepel goed afgeklemd. Toen ik deed pakte ze mijn hoofd en trok me tegen haar kutje aan, terwijl ze tegen mijn gezicht aan schuurde. Ik hoopte dat ik haar zo kon laten klaarkomen en besloot om haar er bij te vingeren. Ook dat hebben we even volgehouden, maar op een zeker moment vroeg ze hoe lang ik eigenlijk wilde blijven, wat ik opvatte als teken op af te ronden.

Inmiddels was ik niet helemaal keihard meer. Terwijl ze op haar rug lag heb ik nog met mijn vingers en pik met haar kutje gespeeld om weer goed hard te worden. Dit liet ze vrijelijk toe en was heerlijk. Toen ik goed hard was vroeg ik haar om doggy, dus draaide ze zich om en presenteerde die lekkere dikke kont van haar. Ik heb haar zo nog een aantal minuten geneukt. Ondertussen genoot ik van het uitzicht via de spiegels. In de eindspurt heb ik haar stevig bij de heupen gepakt en ben flink hard klaar gekomen.

Als laatst even op adem gekomen. Even wassen, dat doet ze dan ook nog op haar gemak. Zo ontspannen en prettig. Ik vrees dat ik vaste klant wordt van deze lieve latina. Uitstekende service!
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
50+
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Omdat ik het formulier vergeten was in te vullen, hier alsnog.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
maar toen ik nog op mijn rug lag klom ze er al op en schoof ze hem haar binnen, waarna ze verder ging met rijden
Ja dat gebeurde mij ook, ik was er vorige week een beetje vroeg, net na 10 uur en er waren nog geen dames behalve Melissa en die was bezig. Een half uurtje later terug gekomen en zelfde ervaring als hier boven beschreven. Een lekkere MILF die zegt dat ze 50 is maar ik denk eerder 60+, en dat ben ik ook dus voor mij geen probleem als ze maar lekker neukt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan