Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is raar. Normaal voor 50 euro mag ik haar uitvoerig likken. Meestal betaal ik 70 of 100 euro.
Maar de eerste keer betaalde ik slechts 50 euro en hadden we 69. Ik mocht haar lang likken. Daarna legde ik haar op haar rug en likte ik haar verder. Tot ze vroeg om haar te neuken.
Soms doe ik dat maar soms neuk ik haar niet en blijf ik haar verder likken waarna ik dan op haar lichaam klaarkom.

Hopelijk begint ze niet te snel op haar klok te kijken en aan haar centen te denken want dat kom je soms al eens tegen.
Eerst zijn ze super gewillig maar naarmate ze de job doen wordt het bandwerk en tellen de centen.
 
Dat is raar. Normaal voor 50 euro mag ik haar uitvoerig likken. Meestal betaal ik 70 of 100 euro.
Maar de eerste keer betaalde ik slechts 50 euro en hadden we 69. Ik mocht haar lang likken. Daarna legde ik haar op haar rug en likte ik haar verder. Tot ze vroeg om haar te neuken.
Soms doe ik dat maar soms neuk ik haar niet en blijf ik haar verder likken waarna ik dan op haar lichaam klaarkom.

Hopelijk begint ze niet te snel op haar klok te kijken en aan haar centen te denken want dat kom je soms al eens tegen.
Eerst zijn ze super gewillig maar naarmate ze de job doen wordt het bandwerk en tellen de centen.
Blijkbaar als je meer betaald mag je ook meer zei ze en mag je haar ook likken en meerdere standjes maar het is een toppertje hoor
 
Ondertussen mijn wekelijkse afspraakje geworden, what a girl..what a girl... gewoon de beste in de streek op dit moment... naarmate ze je beter leert kennen wordt het ook steeds zwoeler en intenser...
 
Ondertussen mijn wekelijkse afspraakje geworden, what a girl..what a girl... gewoon de beste in de streek op dit moment... naarmate ze je beter leert kennen wordt het ook steeds zwoeler en intenser...
Idd is het in regio oostende de beste die er is want heb er al enkele gehad en nu 2 keer bij melissa geweest maar er is idd geen betere
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Duits
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Ochtend
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze morgen 2e keer bij melissa geweest en ze was blijkbaar net aangekomen en was blijkbaar ook haar eerste klant.
Bij het binnengaan gelijk 50 euro overhandigd aan deze lieve dame en naar achteren gegaan en beide ons uitgekleed en mocht toen op t bed mogen gaan liggen en ging ze me tepels kussen en mijn ballen strelen en toen vroeg ze of ik haar wilde likken.
Natuurlijk is haar likken echt geen straf en ze genoot er ook nog van en na even gepijpt te zijn wilde ze graag doggy dus zogezegd zo gedaan en daarna haar gevraagd of ze on top wilde en dat deed ze ook graag.
Daarna ging ze lekker aan mijn pik trekken zachtjes en toen weer in 69 gelikt en god wat is het een geile donder en daarna nog lekker gewoon gelikt tussen haar benen en zo,n lekker kutje lekker zacht en een klein bosje getrimd haar denk een V figuurtje en daarna nog zitten praten even en ze vertelde dat ze deze zomer weer terug ging naar huis in bulgarije
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Frans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Ochtend
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag toevallig bij Melissa geweest.
Het was niet veel soeps in Oostende en mijn eerste keuze was net bezet.

Melissa was haar net klaar aan het maken. Ik wou ze niet storen, maar de manier waarop ze me aankeek en glimlachte deed me wel iets.
Ik heb het niet zo voor de raamkloppende dames.

Ze opende de deur en was precies welgemeend blij om me te zien.
Ze is slank met kleine borsten. Niet meteen mijn type, maar ze lijkt me oprecht en ze heeft er wel zin in.

Ik was deze ochtend haar eerste klant.
Uitkleden en ze stelde me meteen 69 voor.
Deze meid wordt graag gebeft! Je voelt aan de manier waarop ze je pijpt hoe goed je bezig bent. Je kan ze behoorlijk wild krijgen. Tot op het punt dat ik haar moest neuken. Er komt ook geen glijmiddel aan te pas. Dit heeft ze ook precies niet nodig.
Het neuken was wild en passioneel. Ze maakt duidelijk wat ze leuk vindt, maar vergeet ook niet om te plezieren.

Hoogtepunt bereikt na een zeer ruime 20 minuten, waarna ze me vroeg of ik wat zenuwachtig was...
Wat een verademing.
De meeste dvp's willen je zo snel mogelijk buiten bij een vluggertje. Of tenminste toch na 15 minuten terug buiten.
Melissa niet. Van haar mocht het nog langer duren.
Ik zei dat ik haar tijd wou respecteren en ze lachte "next time baby".

Conclusie: ze ziet me zeker terug!
 
Gisteren nog eens Melissa bezocht, aan het raam zwaaide ze me gelijk toe, ik kon niet vlug genoeg binnen zijn. Zoals vorige sessies, beffen, 69-ke en een paar standjes.
Met zicht op haar heerlijke slanke rug en mijn pik lekker te zien in en uit glijden mijn zaad lekker diep in haar buikje mogen spuiten
Bij het aankleden vertelde ze me dat het zo kalm was met de werken en dat ze de centjes brood nodig had . Dus allen daar heen om haar wat te steunen, want het us een prachtig dame !!!
Mvg

Mike
 
Gisteren nog eens Melissa bezocht, aan het raam zwaaide ze me gelijk toe, ik kon niet vlug genoeg binnen zijn. Zoals vorige sessies, beffen, 69-ke en een paar standjes.
Met zicht op haar heerlijke slanke rug en mijn pik lekker te zien in en uit glijden mijn zaad lekker diep in haar buikje mogen spuiten
Bij het aankleden vertelde ze me dat het zo kalm was met de werken en dat ze de centjes brood nodig had . Dus allen daar heen om haar wat te steunen, want het us een prachtig dame !!!
Mvg

Mike
Haar zonder condoom mogen nemen ?
 
Ook weer bij de zalige Melissa geweest. Deze kerr haar nieuwe vriendin erbij genomen. Jawadde wa was me da. Gewoon ongelooflijk zalig. Eerst wa spelen met hun beide lichamen. Daarna die twee in een 69 bezig gezien. Vervolgens ben ik rrbij gaan liggen. Afwisseld gingen ze me pijpen terwijl ik er eentje kon beffen. Vervolgens heb ik mijn jongejeer eerst in Melissa gelaten. Terwijl mijn tong mooie vriendin aftastte om weer in het liefdesgrotje te belanden. En dan weer wisselen. Dit was gewoon weer een geweldige ervaring. Tongzoenen doet Melissa jammergenoeg niet, maar haar vriendin daarentegen wel. Misschien om dat ze voor het errst buj me was, om haar te bewijzen. Samen verdwenen hun tongetjes wel in hub mondjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ook weer bij de zalige Melissa geweest. Deze kerr haar nieuwe vriendin erbij genomen. Jawadde wa was me da. Gewoon ongelooflijk zalig. Eerst wa spelen met hun beide lichamen. Daarna die twee in een 69 bezig gezien. Vervolgens ben ik rrbij gaan liggen. Afwisseld gingen ze me pijpen terwijl ik er eentje kon beffen. Vervolgens heb ik mijn jongejeer eerst in Melissa gelaten. Terwijl mijn tong mooie vriendin aftastte om weer in het liefdesgrotje te belanden. En dan weer wisselen. Dit was gewoon weer een geweldige ervaring. Tongzoenen doet Melissa jammergenoeg niet, maar haar vriendin daarentegen wel. Misschien om dat ze voor het errst buj me was, om haar te bewijzen. Samen verdwenen hun tongetjes wel in hub mondjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Hoeveel heb je betaald?
 
Ook weer bij de zalige Melissa geweest. Deze kerr haar nieuwe vriendin erbij genomen. Jawadde wa was me da. Gewoon ongelooflijk zalig. Eerst wa spelen met hun beide lichamen. Daarna die twee in een 69 bezig gezien. Vervolgens ben ik rrbij gaan liggen. Afwisseld gingen ze me pijpen terwijl ik er eentje kon beffen. Vervolgens heb ik mijn jongejeer eerst in Melissa gelaten. Terwijl mijn tong mooie vriendin aftastte om weer in het liefdesgrotje te belanden. En dan weer wisselen. Dit was gewoon weer een geweldige ervaring. Tongzoenen doet Melissa jammergenoeg niet, maar haar vriendin daarentegen wel. Misschien om dat ze voor het errst buj me was, om haar te bewijzen. Samen verdwenen hun tongetjes wel in hub mondjes. Zeker voor herhaling vatbaar.
Wie is haar vriendin? Is dat die Naya?
 
Ben afgelopen week weer es naar Melissa geweest. Ze had een lang kleed aan toen ze in haar raam zat. Ze herkende me en deed teken om te komen. Ze vertelde me dat ze onder haar kleed een verrassing had.
Awel ik mocht zelf haar rits naar beneden trekken. Man wat ik toen zag, wat een verrassing. Een kwart cup bh met haar kleine bortjes lekker naakt zichtbaar, een open slipje waar ik zo haar mooi poesje zag. En daaronder van die sexy jarretels en kousjes. Ze moest het me geen twee keer vragen om met haar te spelen. Blijft een topper hoor.
 
Terug
Bovenaan Onderaan