Recensie Melissa, Vooruitgangstraat 12, Oostende 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik ben deze week ook eens bij Melissa en haar vriendin langsgeweest. Ben wel de naam van die vriendin vergeten, ze is iets ouder dan Melissa, maar fysiek lijken ze wel op elkaar. Alles wat hierboven werd beschreven is correct, buiten het tongzoenen dat was er bij mij niet bij. Maar Melissa heeft echt een prachtig lichaam met kleine heel mooie borstjes met grote donkerbruine tepels. Ze houdt van gebeft te worden, de vriendin is meer professioneel maar ook een lieve meid. De volgende keer ga ik toch voor Melissa alleen. Zeer zeker voor herhaling vatbaar.
 
Melissa is inderdaad terug aanwezig. Ben er deze middag bij geweest. Eerst een half uurtje met haar doorgebracht, pijpen, beffen enz. Daarna er haar vriendin Iris bijgeroepen voor een tweede keer klaar te komen. Was echt top. Die gaan me nog dikwijls zien hoor.
 
Ik heb haar inderdaad al steeds in een zwarte string gezien. En een zwarte bh.
Ik heb haar ook al meegemaakt in een kleedje of in een jeans en trui. En als ze dit uitdeed had ze soms enkel een zwarte string aan en zelfs geen bh.
Blijft een mooie verschijning en de beste aan de Oostendse ramen.
 
Is Melissa nog aanwezig? Deze week moet ik in Oostende zijn en zou haar eens willen bezoeken. Weet iemand of ze met vakantie vertrekt? Tx
 
Is Melissa notg steeds aan het werk of is, ze met verlof?
Vorige maandag langs geweest en ze was er niet. Dan maar bij de rechtse buur geweest had beter men 50euro gewoon weggegooid .
Mooi figuur heeft ze met fake borsten maar is het enge positieve.
Zagen om bij te betalen voor alles.
maar soit zou ook graag weten of iemand info heeft of Melissa werkt.
 
Melissa is daar de enige die je centen waard is. Vorige nog een "trio" ahum gedaan met hazr collega. Ook een zeer mooie dame maar op de kamer nul komma nul. Had 100 euro betaald voor de twee. Ze wilden mekaar niet aanraken. Was te weinig geld. Volgende keer neem ik enkel Melissa of ga ik naar Kathy in Bredene.
 
Melissa is daar de enige die je centen waard is. Vorige nog een "trio" ahum gedaan met hazr collega. Ook een zeer mooie dame maar op de kamer nul komma nul. Had 100 euro betaald voor de twee. Ze wilden mekaar niet aanraken. Was te weinig geld. Volgende keer neem ik enkel Melissa of ga ik naar Kathy in Bredene.
Heb je een link van Kathy?
 
Vandaag 11juli eens gepasseerd langs de ramen .... melissa spijtig genoeg niet aanwezig...

Een 3tal weken terug ook eens de trio met haar collega gedaan... fijne ervaring... niks meer niks min, maar zal wel bij die ene keer blijven .... bij een volgende gelegenheid gebruik ik liever de 100e voor wat langere tijd met melissa zelf...
 
Inderdaad. Is top. Ben er in de late namiddag ook weer bij geweest. Ik neem haar voortaan alleen, zonder haar vriendin die te koel is op de kamer. Melissa heeft vandaag een butplugje ingeplaatst. En aan haar gezichtje te zien vond ze het zalig. Daarna het gebruikelijke met haar gedaan. Is een zalige meid.
 
Ik ben gisteren eens gaan kijken in Oostende rond 14h. Ik heb Melissa gezien maar haar uiterlijk is voor mij tegengevallen. Ieder zijn smaak natuurlijk. Dus met een broek vol goesting naar huis gereden. :ROFLMAO:
 
Terug
Bovenaan Onderaan