Recensie Melissa, Zoetermeer 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

DonaldDucky

Stamgast
428
29/09/21
354
41
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pijpdate-tongpiercing_8406780
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik ben er geweest.

Leuke meid. Afgesproken in zoetermeer.

Reden door naar een afgelegen parkeerplaats.

De pijpkunsten was normaal. Niet slecht maar ook niet heel goed.

Of het de dame van de foto is, dat weet ik niet.

Herhaling, als ik me gedachten weer ff op 0 wil hebben en niemand anders is te vinden.
 
Ik heb Melissa gevonden via sexjobs. Heb een berichtje gestuurd en kreeg antwoord van haar waarin ze haar telefoonnummer gaf. Uiteraard een apje gestuurd en dit contact vond ik al prettig. Ik heb vooraf gevraagd wat wel kon en wat niet etc....qua aanraken etc. Het was voor mij de eerste keer dat ik zoiets deed. Ze is erg open en vriendelijk over de app ( in het echt trouwens ook. Superleuke vrouw, en ook mooi) vooraf duidelijke afspraken gemaakt. Ik woon op ruim anderhalf uur afstand. Wat voor mij als een bijzonder aangename verrassing kwam was dat, na het maken van een afspraak, zij me vertelde dat ze ook een vriendin heeft die eventueel mee wil doen. Ik was even sprakeloos maar ben er op ingegaan. Gepijpt worden door 2 vrouwen was voor mij nieuw. Ik vond 't uiteraard spannend. Eenmaal bij haar aangekomen stappen er 2 werkelijk ontzettend mooie vrouwen in me auto. En ook super relaxed, zijn echt 2 hele leuke vrouwen. Ik heb zo'n fijne tijd met ze gehad, afspraken zijn nagekomen. Ik heb redelijk veel dingen waar ik veel over pieker en mijn tijd met hun was echt of ik in een droom terecht kwam. Ik heb voor mezelf besloten dat ik, mocht ik weer zin hebben en het geld hebben, ik weer naar Melissa ga. Heb haar 1 x ontmoet nou maar ik mag haar en haar vriendin ook. Niet alleen omdat t pijpdate was maar ze lieten me gewoon alles vergeten en t was enkel wij drietjes, goeie locatie, afgelegen, donker, leuk, spannend. Vond het helemaal geweldig. Het was oprecht een droom.
 
Hey, nee is niet duur. Bij mij was t cim maar niet slikken. Ik waarschuwde wel van tevoren. Qua tijd, ik weet niet hoe anderen t hebben beleefd maar bij mij werd er niet op tijd gelet. Na 10 min in auto gingen we buiten auto verder, dit was ook ongeveer kwartiertje ofzo. Als je de dames maar met respect behandeld en je je gedraagd dan krijg je meer gedaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan